lijkt me niet best zou er niet mee verder rijden en alles eerst controleren/goed monterenenorm knallen uit de uitlaat
Vario ring is zeker weg.Is de varioring eruit?
lijkt me niet best zou er niet mee verder rijden en alles eerst controleren/goed monteren
Compressie 9bar.Zou eens je compressie meten. Knallen komen over het algemeen door benzine in de uitlaat. en/of verkeerde timing.
NEE! Niemand!Iemand???
Jammer...NEE! Niemand!
Dan weet je toch waar je moet zoeken.Het probleem is sinds ik mijn ontsteking heb vervangen.
Rolletjes niet versleten?Hij maakt van 0 tot 20 7000 toeren en daarna zakt die naar de 5000.
Staat nu op 0.10 in en 0.10 uit.0,5 inch
0.10 uit
mij fout lijkt..
Zit hier op 0.10 / 0.10
De ontstekingssensor zat eerst naar boven. Dus ik dacht dat is het probleem maar nu ik hem goed heb gezet geen verschil. Hij begint alleen maar beter.Dan weet je toch waar je moet zoeken.
Zit deze goed gemonteerd?
Maken de connectoren goed contact?
Knallen kan ook de bedoeling zijn van de scooter extreem arm loopt.
Niet vergeten dat hij warmer wordt dan anders?
Carburateur en sproeiers schoongemaakt?
Hoe is de kleur van de bougie?
Rolletjes niet beschadigd?
Vario in orde?
V-snaar in orde?
Koppeling in orde?
Het soort. Is de dmp gy6 ontsteking van k onderdelen. Het heeft de opbrengst. Maar is wel een andere kleur.@Aidan384838
Controleer zelfs je volledige ontsteking die je hebt ontvangen daar de problemen begonnen.
Controleren :
- Type (check even of het zeker de zelfde is, met niet de juist ontsteking zou je scooter ook zo reageren)
- Bedrading (connectoren & de sensor boven de vliegwiel.
- Bevestiging (kijk van alle schroefjes zitten waar ze horen)
Groet!
De boutjes zitten misschien wel perfect maar wel op een andere plek.De schroefjes zitten allemaal perfect.
Je ogen zijn perfect.De boutjes zitten misschien wel perfect maar wel op een andere plek.
Misschien heb ik iets aan mijn ogen maar deze twee statoren zijn toch echt verschillend van elkaar!
Kijk eens naar de montage gaten en de positie van de ontsteekspoelen.(Spoelen met de isolatie omheen.)
Als ik een denkbeeldige lijn trek over de twee montagegaten heen dan:
MAW na montage van de nieuwe stator zitten de ontsteekspoelen niet op dezelfde plek als van de oude stator.
- Dan zitten bij de bovenste stator (de originele denk ik) de ontsteekspoelen beide rechts van deze denkbeeldige lijn.
- Dan zitten bij de onderste stator (de nieuwe denk ik) de ontsteekspoelen aan weerszijde van deze denkbeeldige lijn.
Nou.Je ogen zijn perfect.
Ik zie het nu ook ja. De ontsteking lijkt er enorm op. Maar is toch verschillend. Ik snap alleen niet dat het uit moet maken waar ze zitten ik dacht dat de pickup sensor er allemaal voor zorgde. Ik ga hem nu maar monteren en laat het horen.