Deed de power one in mijn scooter en het verschil was duidelijk te merken dat die beter is dan de originele. En meteen ook alle dips weg. Zegt mij dan wel toch genoeg.
Misschien voel jij het verschil niet. Maar als je al duidelijk die brakke standaard eronder hebt gehad en je ziet dat die gewoon slecht opkomt en ineens trekt die mooi op.. Waar zou het dan aan liggen? Niet aan mij zelf, weet wel hoe slecht die met standaard spullen kan lopen. Dat er dan geen meer top bij komt is dan jammer, maar door eerdere ervaringen op 2takt ging ik er ook niet vanuit dat dat nog ging gebeuren.
Overigens de enige malossi die ik nog wil proberen is de multivar 2000. voor de rest doe ik geen moeite meer voor.. De niet 2000 versie is al zo oud dat je hem in het jaar 2050 nog ergens kan oppakken en de prestaties nog steeds het zelfde zijn als voorheen. (voor de prijs van bijna 80 euro wat ik het overigens niet waard vind)
Alleen de 2000 versie zou wellicht een verbetering kunnen hebben. Maar dat ga ik nog een keer testen.