This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Full Speed Rosmalen

dit zijn toch niet dezelfde autos? van wie is die onderste dan? en dan is je kapster duz ook niet de enigste in nederland

Originally posted by dieselmaniac
dit zijn toch niet dezelfde autos? van wie is die onderste dan? en dan is je kapster duz ook niet de enigste in nederland

musketier is Duits, en die onderste is van de maker van de bodykit, ze moesten toch een testauto hebben eey.

en haar ramen zijn nu ook getint, en er zitten sideskirts op.

En hij ziet er behoorlijk anders uit dan de auto op de onderste foto, ging alleen ff om de velgen.

M'n pa was er ook met Dempster en wat andere honda's
hij had iets van 9,xx gereden @ 300m. Maar ik had het filmpje gezien en hij had de hele 1e versnelling wielspin en een stukje 2e ook.

BMW van een goeie vriend van me (heb ik me Speedy trouwens van gekocht )

Morgen kom ik ook met pix. Ben nu op feestje van neefje

Ik kan maar 1 ding zeggen: Wat Een Boeren!

Echt alleen maar van die stereotype achterhoekse boeren of tegen het aso aan, die naar gabber luisteren.

Op een paar mooie auto's vond ik het meeste echt om te kotsen. Ik had meer Japanse auto's verwacht, maar toch was het gehalte afgeragde Golfjes en Opeltjes erg (te) hoog.

Goed, er was wel wat moois, maar da was zeldzaam.

Vooral de dark-room leek wel of ik ergens 'savonds laat over een kermis liep.

net erug gekomen, ff selectie maken van me foto's (130) en dan ff posten

ik vond het zeker geslaagt (alweer)
000i

Ben ook net terug Was wel vet. Ik heb foto's, maar moet ze nog resizen en uploaden. Doe ik vanavond of morgen wel

Echt wel vette wagens gezien. Die lompe boer met z'n Chevy bus... OMG KNAL, banden op, hup nieuwe en gassen/spollen/burnen maar, met flesje bier achter het stuur natuurlijk

mijn foto's

geilheid !!

oeefff

onze trots

zeer mooie CRX

supra motor blok KWIJLLLLLL

de supra

colt

rubber ? ben jij dat ?

owww daar ben ju

oeff 2 dikke tigra's

uberrrr

binnenkantje

weer zo een geile tigra

super mooie renault megane cabrio

simpel maar een brute megane

terugweg weer ff wezen vlammen met dihatsjoe coure dit is nog niet echt top speed maar hij kwam vandaag niet vedder

ik vond het een geslaagde dag, volgende jaar ben ik weer vand e party maar dan met me eigen auto

00iii :*