Thomans Sonicmans 28 April 2008 #22 pikkebaas! Ziet er goed uit. Niet eens ff je dikke tijd van meppel vertellen (niet dat ik iets mag zeggen :X)
pikkebaas! Ziet er goed uit. Niet eens ff je dikke tijd van meppel vertellen (niet dat ik iets mag zeggen :X)
bob. Wanganwarriors.com 28 April 2008 #24 netjes hoor! Patrick heeft mij geloof ik nog een x een fotoshop gestuurd van mijn sonic icm orangje velgen, zal wel voorbeeld voor jou geweest zijn filmpjes van youtube [URL ] link [/URL ]
netjes hoor! Patrick heeft mij geloof ik nog een x een fotoshop gestuurd van mijn sonic icm orangje velgen, zal wel voorbeeld voor jou geweest zijn filmpjes van youtube [URL ] link [/URL ]
Maikel BTB Zippa Sp 2K 28 April 2008 #26 Nette score ook Je moet gewoon de youtube link neergooien dan krijg je vanzelf dat filmpje als plaatje zeg maar
Nette score ook Je moet gewoon de youtube link neergooien dan krijg je vanzelf dat filmpje als plaatje zeg maar
Patrick V. PuttenSR 28 April 2008 #27 Hé Halló Ziet er vet uit toch Toch maar een keer geupdate, nu bij houden dan is het makkelijker
Wesley S. DE EMHAER BOY! 28 April 2008 #28 Ziet er idd. netjes uit man :W Meet je vast wel een keer door Patriek :+
jorrrox SBO #166 29 April 2008 #29 @ blackvenom: haha klopt! tweelingen @ thomas: haha negerkind ik update meppel nog wel ff @ team losi: Ja klopt patrick heeft jou sonic gesoept voor mij @ patriek: komt goooooood8) @ wesly: komt ook goood, en thnx8)
@ blackvenom: haha klopt! tweelingen @ thomas: haha negerkind ik update meppel nog wel ff @ team losi: Ja klopt patrick heeft jou sonic gesoept voor mij @ patriek: komt goooooood8) @ wesly: komt ook goood, en thnx8)
Jordy... Well-Known Member 30 April 2008 #32 Zag er netjes uit op Meppel hoor. Succes met goede tijden neerzetten in Zoetermeer. Spreek je vast nog wel.
Zag er netjes uit op Meppel hoor. Succes met goede tijden neerzetten in Zoetermeer. Spreek je vast nog wel.
jorrrox SBO #166 30 April 2008 #33 @ danny: Ik heet JorriT hoor maar bedankt man @ cor: thnx! dat was de bedoeling ook 8) @ jordy: Ja is goed moeten maar een sprintje trekken dan?
@ danny: Ik heet JorriT hoor maar bedankt man @ cor: thnx! dat was de bedoeling ook 8) @ jordy: Ja is goed moeten maar een sprintje trekken dan?
Kenzie Super9Racer 30 April 2008 #35 jammer dat je je camera volgasgeluid niet kan opnemen dan gaat ie flipppe:X