@ frontpage van de telegraaf...

goedzo.. knallen met die ballen...


eigenlijk zouden ze altijd mogen schieten.. als iemand bv wat jat.. gewoon neerknallen.. leren ze et ook es af:|
 
Zat van morgen ook al te kijken naar die scoot, geen nummerplaat :D waarom zou die er niet opzitten. Ik weet ook 100% zeker dat het een atiliaan is geweest want die gasten rijden altijd op runners en steken ook gelijk. Verder niks tegen atilianen, ken er zelf ook een hoop en weet dus daarom hoe ze zijn, GEK dus !!
 
Originally posted by KOBUS
Ik was toevallig gisterenmiddag pizzas aan het bezorgen op het politiebureau in de kantine en toen kwam dit op tv..........


Dit twee gasten die er waren(motorjoden) hadden echt zwaar veel respect voor deze man....


Toen ik vroeg waarom dan, omdat ie op dat moment zo heeft durven handelen, hun hadden volgens eigen zeggen op dat moment niet eens de guts gehad om hun gun te pakken...

Wat zei je? Doe is normaal man harry, je bent toch niet voor niets agent? Jezus wat een opmerking, kansloos zeg, ik had er echt wel ff een discussie van gemaakt...

Verder goed gehandeld natuurlijk. Knallen klaar.
 
Originally posted by funk-master
als ik ooit es in een chat kom is het altijd racistische opmerkingen.
ik zeg dan tegen de "buitenlanders" ga niet dicrimineren verlaag je niet tot hun niveau!
en dan word ik uitgescholden, maar jah dat boeit me niet schelden doet niet zeer ofzo.
ik vind zelf dat een mens een mens is en maak daar geen onderscheid in!
is tog zielig dat je je eigen ras (het menselijk ras) gaat uitschelden!
ik heb ook genoeg "donkere" vrienden waar ik gewoon meej kan ouwehoeren.
gewoon voor de grap discrimineren (doe ik niet tegen elke wild vreemde maar gewoon tegen me vrienden)
hij doet et ook bij mij boeie!

edit: als ik in zo'n chat kom schaam ik me soms gewoon voor die NAZI'S! dat ze zo dom kunnen zijn en hitler aanbidden bla bla!
ze weten niet wat hitler allemaal heefd uitgespookt!

Het is niet hun ras waar je tegen bent, je bent tegen de mentaliteit van die mensen, en die komt in het algemeen meer voor bij hun dan bij autochtone mensen...
 
ff tussendoor: HET IS BIJ MIJ OM DE HOEK :eek: !!!!!!!!!!!!

Me hele buurt naar de klote door die kutcrimineeltjes :|
 
Originally posted by Sjoerd
Wat zei je? Doe is normaal man harry, je bent toch niet voor niets agent? Jezus wat een opmerking, kansloos zeg, ik had er echt wel ff een discussie van gemaakt...

Verder goed gehandeld natuurlijk. Knallen klaar.

Blablabla, kan je toch niet waarmaken dus zeg nou maar niks...
 
komt eraan

edit
 
Last edited by a moderator:
shit t werkt niet
yeah het werkt

jullie moeten foto maar op slaan en dan vergroten of inzoomen ofzo
k*t picturetrail

28324646.jpg
 
Originally posted by funk-master
ik denk dat hij nog best kon lopen.
want als de belager diep had gestoken dan had ie waarscheinlijk moeite gehad om het mes los te trekken.
maar aangezien hij alweer wou steken had ie niet diep gestoken.

er hoeft maar een spier geraakt te zijn (enkele mm's) en je doet al helemaal niets meer met dat been!!
 
Eindelijk, eens keiharde reactie op zo'n aanval op politie.

Wetten moeten allemaal aangescherpt worden zodat criminaliteit geen 'lichte straf' krijgt, maar echt dusdanig hoge straffen erop komen dat je wel een tweede keer nadenkt voor je wat uitvreet.
 
Mja weet je hoe langer ik er over nadenk, hoe beter ik het vind. 2 van die kansloze criminelen (welk ras of wat dan ook in dit geval a-boeie) geen cent te makken en dan in een dure villawijk wel ff een BMWtje rippen.
In hun eigen land waren hun handen afgehakt. Gewoon met je fikken van spullen afblijven die niet van jou zijn. Deze agent verdient echt een lintje!
 
dit geeft echt wel een signaal af. die agent is goed bezig, hopelijk komt ie er weer helemaal bovenop.
die jongens ben je liever kwijt dan rijk.
 
Natuurlijk verdient hij geen lintje, in eerste instantie hoort hij zo iemand alleen maar te verwonden, en hoe grote teringlijers het ook zijn, de dood wens ik niemand toe.
 
ik denk niet dat je daaraan denkt als er 2 fuckers met een mes op je af komen en jij daar op de grond ligt. dan is het gewoon triggeren geblazen.
 
dat ie maar heeft mogen creperen, jammer dattie op slag dood was... Dit soort scum verdient gewoon zoiets. Misschien dat ik nu wat radicaal overkom maar ik vind het volkomen terecht...

meneer agent verdient een medaille
 
Back
Top