@ frontpage van de telegraaf...

Originally posted by Xearo
het volk wat hier beschreven staat is ongeveer 5% van de totale bevolking in nederland. toch hebben zij ongeveer 80% van alle misdrijven in nederland op hun naam staan.



nou nee hoor, voor dit soort mensen is het de juiste oplossing. die jongen krijgt anders een taakstraf van 20uur en dan kan hij weer rustig verder gaan met mensen neersteken.

87% van alle delicten in nl wordt begaan door een allochtoon ... lijkt me meer dan genoeg te zeggen... Mensen kunnen er wel omheen blijven lullen maar dit zijn nou eenmaal onderzoeksresultaten gepubliceerd in een objectief tijdschrift (Weet niet meer welke) Persoonlijk vindt ik dit schrikbarende cijfers ... ok, vooroordelen zijn fout en het gaat er niet om bij dit topic om buitenlanders 'weer eens te pakken' maar het staat er niet voor niets nadrukkelijk bij in de krant...
 
Originally posted by Folkert@MinaRally
in een dure villawijk wel ff een BMWtje rippen.
Deze agent verdient echt een lintje!

David woont NIET in een vila wijk..
is gewoon een normale buurt waarom ze in de krant dat neerzetten :?

En deze agent verdient GEEN lintje..
Ik ben het der mee eens wat hij heeft gedaan maar een lintje gaat me toch iets tever :)
 
een goede actie van die agent ! petje af :W

de agent heeft goed gehandeld, maar ws. wordt ie vast weer aangeklaagd, en gaat de SP actie voeren "het arme allochtoontje moest nog integreren"

Als dat soort shit blijft, durven agenten ook niet meer hun wapens te gebruiken.

Maargoed als ik de agent geweest was had ik die kerol ook zo voor z'n flikker geschoten.
 
Originally posted by DNA-Menno
Natuurlijk verdient hij geen lintje, in eerste instantie hoort hij zo iemand alleen maar te verwonden, en hoe grote teringlijers het ook zijn, de dood wens ik niemand toe.
Hou toch je smoel man ... door mensen met jouw ideeen over deze situaties worden de smerissen die actie durven nemen altijd veroordeeld en durven ze dus niets meer te doen

Ik zeg altijd een crimineel heeft ook geen regels om zich aan te houden dus dan zie je gelijk hoe moeilijk het is voor een copper om zijn werk te doen ...

btw ik moet zeggen heb aardig vaak met coppers te maken gehad maar ik heb respect voor het werk wat ze doen ...

zonder hun is het helemaal een teringzooi en het is het meest ondankbare werk wat er is.....

Respect voor de coppers ondanks dat er wel eens fouten worden gemaakt maar dat gebeurt over al...!!!

Oordelen over handelen in zo een situatie is iets wat je als leek niet kan doen Menno....dus oordeel dan ook niet !!!
 
Originally posted by haagze sf2
David woont NIET in een vila wijk..
is gewoon een normale buurt waarom ze in de krant dat neerzetten :?

En deze agent verdient GEEN lintje..
Ik ben het der mee eens wat hij heeft gedaan maar een lintje gaat me toch iets tever :)


Doed ik woon wel in een sjeike wijk :p

Enne ik vind ook dat de agent juist heeft gehandeld, in zijn positie had ik precies hetzelfde gedaan :)
 
Originally posted by Erik
Blablabla, kan je toch niet waarmaken dus zeg nou maar niks...

Helaas niet, maar ik zou het wel hebben waargemaakt, oordeel niet als je me niet eens kent. En je psreekt enkel voor je zelf denk ik.
 
Originally posted by The One
Hou toch je smoel man ... door mensen met jouw ideeen over deze situaties worden de smerissen die actie durven nemen altijd veroordeeld en durven ze dus niets meer te doen

Ik zeg altijd een crimineel heeft ook geen regels om zich aan te houden dus dan zie je gelijk hoe moeilijk het is voor een copper om zijn werk te doen ...

btw ik moet zeggen heb aardig vaak met coppers te maken gehad maar ik heb respect voor het werk wat ze doen ...

zonder hun is het helemaal een teringzooi en het is het meest ondankbare werk wat er is.....

Respect voor de coppers ondanks dat er wel eens fouten worden gemaakt maar dat gebeurt over al...!!!

Oordelen over handelen in zo een situatie is iets wat je als leek niet kan doen Menno....dus oordeel dan ook niet !!!

Anders reageer je ff normaal!? :|

Ik sta helemaal niet aan de kant van die kerel die is afgeknald, maar vind ook niet dat een agent daaron een lintje hoort te krijgen, zie je het al voor je: "Agent krijgt lintje na afschieten minderjarige messentrekker", dacht het niet.
Zulk volk hoort gewoon op de maan te worden gedropt, want zij helpen dit land naar de tering.
Ik heb ook veel respect voor die agent, en hoop die geen gedonder hiermee krijgt.
Maar het ging om de discussie, of ie een lintje zou krijgen...lijkt me niet dus..
 
Originally posted by The One
Hou toch je smoel man ... door mensen met jouw ideeen over deze situaties worden de smerissen die actie durven nemen altijd veroordeeld en durven ze dus niets meer te doen

Leg is uit, wat zijn mijn ideeen?
 
ik vind dat ruud gelijk heeft, wie kaatst kan de bal verwachten, en doordat de cops altijd in zo'n ongelukkig plaatje worden gezet krijgen ze niet het respect wat ze toch wel verdienen(op bonnenschrijven na:)).
Als dit zo nog 3 keer gebeurt raken veel mensen het idee van "de wouten maken me toch nix" wel kwijt.
 
Ik vind dat als je messentrekkers afschiet j eeen lintje mag krijgen ... wat ik vind zelfs dat je er geld voor hoort te krijgen hehe ... dan houd het wel op met die grafleijers....

goed dat was mijn oergedrag ... nee ik vind wel degelijk dat iemand een lintje mag krijgen in zo een situatie ... hij heeft zichzelf gered en misschien ook wel iemand die die gozer anders had neergestoken ,,, opbokken met die mafketels.....
 
Terecht dat ie schiet,

jammer voor die gozer dat ie dood is..

En over dat die agent beter had moeten mikken, moet je eens nagaan dat er een mes in been zit... en dat je dan nog goed moet mikken? nee, dan wil je overleven....
 
Originally posted by DNA-Menno
Tjah, ik ben zulke lui ook liever kwijt dan rijk...

we zijn zojuist 1 kwijt, dus zeur niet!

echt goeie actie, word ook strondziek van dat soort figuren. dit land een beetje na de tering helpen...
 
agent was gewoon goed bezig... is een normale reactie.
Hebben ze die 2e jongen nog gepakt?
Maar nu komt het.....
Wat versta je onder allochtoon?
Er word wel gezegd 87% van de misdaden worden door allochtonen gepleegd.. maar wanneer ben je een allochtoon?
Misschien was die jongen wel een nederlander maar waren zijn ouders buitenlanders... Dus die 87% is ruim opgevat onder het begrip allochtoon.
 
Back
Top