@ frontpage van de telegraaf...

die twee gasten hebben de agent volgens hart van nederland ook nog met een honkbal knuppel proberen te bewerken.
Die tweede kerel is em met die knuppel gepeert nadat z'n maat was neergeschoten.

ik hoop voor die agent dat ie er in z'n kop nix aan over houd ofzo, maar verder goed gehandeld.
 
laatst bleek immers al dat meer dan de helft van de agenten niet normaal kon schieten, en is hun wapen ingenomen.

petje af voor mijn buurman, hij is dus ook agent maar dan speciaal agent, hoogste wat je kan zijn bij politie.
hij is vrij stevig en had dus de keuze of minder vet eten of gewoon blijven eten en elke dag rennen, dat doet ie nu dus.

hij vertelt wel es wat aan mijn vader hij heefd al zoveel lijken gezien enzo en dat lijkt me dus echt niet makkelijk.
hij heefd ook 2 kinderen waar ie fantastisch meej omgaat en hij doet volgens mij ook aan vecht sporten ik geloof dat dat bij de opleiding hoorde van de speciaal agent ofzo.
 
Originally posted by aerox terror

Ik zeg het ALTIJD zo: Welk ras/volk dan ook: je hebt altijd goede en slechte lui ertussen zitten!

het volk wat hier beschreven staat is ongeveer 5% van de totale bevolking in nederland. toch hebben zij ongeveer 80% van alle misdrijven in nederland op hun naam staan.

Originally posted by funk-master
iemand neerschieten is voor mij de allerlaatste oplossing.

nou nee hoor, voor dit soort mensen is het de juiste oplossing. die jongen krijgt anders een taakstraf van 20uur en dan kan hij weer rustig verder gaan met mensen neersteken.
 
idd :|

Man red zijn leven door middel van zelfverdediging en gaat idd zeker worden veroordeeld! Let op dan krijgt hij 3 jaar ofzo met het o zo geweldige nederlandse beleid :|


Goed gedaan politietje :* 8P
 
nou nee hoor, voor dit soort mensen is het de juiste oplossing. die jongen krijgt anders een taakstraf van 20uur en dan kan hij weer rustig verder gaan met mensen neersteken. [/B]

daar heb je wel gelijk in, maar als het rechtsysteem hier in nedereland een beetje zou deugen, dan zou dat de laatste oplossing zijn.
 
ik vind het wel een terechte actie, want iemand die zo ziek is om een agent neer te steken verdient dit wel. Of deze gast wilde gewoon dood, want hoe dom kan je zijn om niet te weten dat de agent je neer gaat schieten als je hem steekt :|

Maar die opmerking over alweer een buitenlander moeten een keer ophouden. Ik ben zelf een buitenlander en steeds als ik dit allemaal lees dan voel ik me aangesproken.
Terwijl ik helemaal het tegenovergestelde ben van dit soort gasten:|
Geloof mij nou maar niet alle buitenlanders zijn hetzelfde. Ik begrijp trouwens niet waarom men buitenlanders als 1 soort zien. Ik ben surinamer en voel mij helemaal niet 1 met de turken, marokkanen of antillianen etc. Nederlanders zijn ook niet 1 soort, de mens is daarvoor te gecompliceerd en er zijn altijd zieke geesten tussen de goeien.
Ja er komen vaak buitenlanders in het nieuws vanwege hun criminele activiteiten, maar dat zijn de kleine groepen die steeds weer opnieuw op het criminele pad gaan, draaideur criminelen. Daar kunnen wij, de goeien, niks aan doen.
 
als ik ooit es in een chat kom is het altijd racistische opmerkingen.
ik zeg dan tegen de "buitenlanders" ga niet dicrimineren verlaag je niet tot hun niveau!
en dan word ik uitgescholden, maar jah dat boeit me niet schelden doet niet zeer ofzo.
ik vind zelf dat een mens een mens is en maak daar geen onderscheid in!
is tog zielig dat je je eigen ras (het menselijk ras) gaat uitschelden!
ik heb ook genoeg "donkere" vrienden waar ik gewoon meej kan ouwehoeren.
gewoon voor de grap discrimineren (doe ik niet tegen elke wild vreemde maar gewoon tegen me vrienden)
hij doet et ook bij mij boeie!

edit: als ik in zo'n chat kom schaam ik me soms gewoon voor die NAZI'S! dat ze zo dom kunnen zijn en hitler aanbidden bla bla!
ze weten niet wat hitler allemaal heefd uitgespookt!
 
nette actie meneer de politie agent

opzich kan het best goed gaan in nederland de ME moet iets minder agressief en de politie iets meer :D
 
leven van die agent was in gevaar, vind dat ie goed gehandeld heeft.
Jammer dat die gast dood is, ik zou em meer volledige verlamming wensen
 
Ik zou m in zn piem0l schieten, kan ie nooit meer plassen 8P

Wel toppie gehandeld, boeiend of t neger/turk/maroc/blanke was....gewoon goed gehandeld
 
Mja terecht. Je word neergestoken en die gast komt weer met dat mes op je af. Misschien om je wel dood te steken. Je kan niet opstana/lopen, dus die agent kon niks anders doen.

En terrecht. Dát soort lui mogen ze van mij allemaal tegen de muur zetten.
 
mja zoals de meeste hier reageren werkt t (gelukkig) niet.

Pure noodweer, dan mag er geschoten worden...

In zo'n situatie ga je er ook niet bij nadenken waar je schiet..

prima dus
 
ik denk dat hij nog best kon lopen.
want als de belager diep had gestoken dan had ie waarscheinlijk moeite gehad om het mes los te trekken.
maar aangezien hij alweer wou steken had ie niet diep gestoken.
 
Originally posted by Slo DowN
ik vind het wel een terechte actie, want iemand die zo ziek is om een agent neer te steken verdient dit wel. Of deze gast wilde gewoon dood, want hoe dom kan je zijn om niet te weten dat de agent je neer gaat schieten als je hem steekt :|

Maar die opmerking over alweer een buitenlander moeten een keer ophouden. Ik ben zelf een buitenlander en steeds als ik dit allemaal lees dan voel ik me aangesproken.
Terwijl ik helemaal het tegenovergestelde ben van dit soort gasten:|
Geloof mij nou maar niet alle buitenlanders zijn hetzelfde. Ik begrijp trouwens niet waarom men buitenlanders als 1 soort zien. Ik ben surinamer en voel mij helemaal niet 1 met de turken, marokkanen of antillianen etc. Nederlanders zijn ook niet 1 soort, de mens is daarvoor te gecompliceerd en er zijn altijd zieke geesten tussen de goeien.
Ja er komen vaak buitenlanders in het nieuws vanwege hun criminele activiteiten, maar dat zijn de kleine groepen die steeds weer opnieuw op het criminele pad gaan, draaideur criminelen. Daar kunnen wij, de goeien, niks aan doen.

kben met je eens.. ik ben zelf ook halfbloed (hindoestaans/nderlands)
maar toch voel ik me altijd aangesproken als mensen dat soort dingen zeggen over buitenlanders, ik bdoel als die mocro's ofzo vervelend zijn, hoef dat toch niet te zeggen dat ik dat ook meteen ben ofzo, ik ben ook juist tegenovergestelde, maar ja das gewoon kwestie van generaliseren..

voor de rest heeft die agent goed gehandeld
 
Nu krijg je weer dat gezeik van de AEL en/of 1 of andere organisatie die het weer veroordeelt. Of dat het discriminatie is oid. Oja, gok dat de sp en gl hun stem ook weer zullen laten hoor
 
Back
Top