@ frontpage van de telegraaf...

Originally posted by Mark@Typhoon
Hij heeft gewoon gelijk :|

Elke keer gebeurt er weer iets door een buitenlander.. Begrijp me niet verkeerd.. Me beste vriend is een neger, maar het is steeds weer de grote meerderheid die het verziekt voor de anderen! Ik vind het erg jammer hoor, want dan krijg je weer dat er vrij snel wordt gezegt: DIE KUT NEGERS/MAROKKANEN/TURKEN.. terwijl er ook mensen zijn die netjes naar hun werk gaan enzo..

Met blanke gebeuren natuurlijk ook foute dingen en dat praat ik zeker niet goed.. Maar ik bemerk dat er steeds meer buitenlanders ons land vertieven.

maar nog... crimineleactiviteiten worde vaak altijd door getinte mensen gepleegt zeg maar...

ik vind dat die agent juiste beslissing heeft gedaan..
 
Originally posted by Glenn
maar nog... crimineleactiviteiten worde vaak altijd door getinte mensen gepleegt zeg maar...

ik vind dat die agent juiste beslissing heeft gedaan..

Idd daar komt mijn verhaaltje ook een beetje op neer..
 
het blijft gewoon een eewige discussie: "allochtonen/ autochtonen"

(ff formeel houden)
De allochtonen doen het altijd(zeggen bepaalde mensen), maar irl is het niet zo! Ze doen het niet altijd maar wel vaak, en dan komt dr nog eens bij dat er dan nog een schepje bovenop gedaan wordt zodat, er een nog grotere negative gloed overkomt...(Kijk naar moord op Pim Fortuyn)

Ik zeg het ALTIJD zo: Welk ras/volk dan ook: je hebt altijd goede en slechte lui ertussen zitten! Bij turken, marrokanen, Nederlanders ga zo maar door.... Dat zijn de lui die het verzieken, en dat zijn de lui die ze kapot moeten schoppen(no offence:))
En dat gebeurt bij BV turken in turkije, maar ook in alle andere landen waar turks volk zit...

Ik discrimineer hier niet, maar als er gezegd wordt van: het waren weer die zwarten! dan is dat soms gewoon enigzins terecht, maar aan de andere kant ook niet! Want het zou ook zo moeten zijn, dat men als nederlanders ook met zon negatieve manier, naar alle verotte nederlanders kijkt:)

Greetz pasqual
 
Originally posted by aerox terror
het blijft gewoon een eewige discussie: "allochtonen/ autochtonen"

(ff formeel houden)
De allochtonen doen het altijd(zeggen bepaalde mensen), maar irl is het niet zo! Ze doen het niet altijd maar wel vaak, en dan komt dr nog eens bij dat er dan nog een schepje bovenop gedaan wordt zodat, er een nog grotere negative gloed overkomt...(Kijk naar moord op Pim Fortuyn)

Ik zeg het ALTIJD zo: Welk ras/volk dan ook: je hebt altijd goede en slechte lui ertussen zitten! Bij turken, marrokanen, Nederlanders ga zo maar door.... Dat zijn de lui die het verzieken, en dat zijn de lui die ze kapot moeten schoppen(no offence:))
En dat gebeurt bij BV turken in turkije, maar ook in alle andere landen waar turks volk zit...

Ik discrimineer hier niet, maar als er gezegd wordt van: het waren weer die zwarten! dan is dat soms gewoon enigzins terecht, maar aan de andere kant ook niet! Want het zou ook zo moeten zijn, dat men als nederlanders ook met zon negatieve manier, naar alle verotte nederlanders kijkt:)

Greetz pasqual

Heel mooi gezegt pasqual!! :)
 
ik hoor net op de radio dat de corpschef van den haag buitenlandse jongeren zwaarder wil straffen als nederlandse jongeren.

dit vind ik bergens op slaan ze moeten gewoon alle criminele jongeren harder aan pakken.
 
mensen denk ook aan de politie agent..
Hoe zou jij je voelen als je iemand DOOD schoot... JUIST
In Den-Haag kan je genees normaal een motorrunner kopen omdat onze 'medemensen'der niet vanaf kunnen blijfen..
Het zullen geen lieve allochtoontjes zijn gerweest.
ik vind het goed wat die agent heb gedaan
 
kijk deze topic gaat zoals altijd dus...
Veel gepraat.. veel gedriscrineerd en uit eindelijk een slotje...

MAAR!! ik blijf het zeggen
Een buitenlander met een eigen mening is geloofsovertuiging..
Een Nederlander met een eigen menig is dicriminatie..
En Ookal ben je het der niet mee eens RESPECTEER iedereens mening...
 
ja hij moest wel schieten om zijn leven te redden denk ik, als hij alleen maar met zijn gun gedreigd had was ie nog wel dood geweest met zulke lui, die steken nog harder als ze zien dat ie een gun pakt.....

Check ook de discussie @ fok ff, zitten altijd van die moraal mensjes tussen die anti-scooter zijn enz...
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=30066
 
Originally posted by tazmanian_devil
die agent heeft zeer juist gehandeld zo moet dat vaker gedana worden dan krijgen ze tenminste weer wat respect


toch is het weer dat volk dat op runner rijdt he., Echt al dat soort volk rijdt op een runner net als die gasten die iemand hadden doodgetrapt omdat die vroeg wat rusriger te doen met de scooter(was ook een runner). :| . Jammer dat zon scooter wordt verziekt door zulk volk (rij zelf ook runner) :(

wtf blaat jij nou weer? ik ken genoeg van "dat soort volk" wat op een sr, earox, vivacity, quad, nrg, tomos enz enz rond rijd.... :|

Ik vind trouwens dat die agent gewoon goed heeft gehandeld, in amerika had die gast nog niet eens tijd gehad om z'n mes te trekken
 
Ja het nederlandse rechtssysteem is zo krom als een banaan inderdaad. Zal mij benieuwen. Maar ik vind dat de motoragent volledig in zn recht stond.
 
Jongens blijven we gewoon over het voorval in kwestie praten? Dit gaat weer zachtjes de kant van een discussie over rassen / kleuren uit en dan komt er inderdaad een abusje omheen ;)
 
Originally posted by Niekos
Volgens mij ging het zo als ik naar die scooter kijk...... persoon steekt mes in been. Vlucht met scooter. Politieagent schiet hem eraf.

hij kan niet vluchten op scooter want hij komt toch op de agent af met een mes om hem nog een x te steken??

en wat is er met zijn maatje gebeurt??
 
ten eerste wil ik niet zeggen dat ik niet goed ben ofzo of stoer(dit slaat op mijn argument die ik nu ga geven).

ik vind het opzich wel goed, tis zelf verdediging.
maar als er is aangegeven dat er een mes/langvoorwerp aanwezig is bij de jongens dan ga je ze niet zomaar aanspreken lijkt mij.

in zo'n geval zou ik gelijk onder schot houden en dan als je dan word aangevallen ben je er beter op voor bereid.

ik doe zelf eskrima(filipijnse vechtsport)
en daar word mij geleert dat iedereen een mes of wapen bij zich heefd!
daar moeten we gewoon van uitgaan zodat je altijd op je hoede bent.

ik denk zelf da de politie meer opleiding moet hebben want iemand neerschieten is voor mij de allerlaatste oplossing.
ze zouden meer aan vechtsporten moeten doen, en dan niet judo ofzo want daar heb je nix aan als je word aangevallen met mes!
 
Originally posted by haagze sf2
mensen denk ook aan de politie agent..
Hoe zou jij je voelen als je iemand DOOD schoot... JUIST
In Den-Haag kan je genees normaal een motorrunner kopen omdat onze 'medemensen'der niet vanaf kunnen blijfen..
Het zullen geen lieve allochtoontjes zijn gerweest.
ik vind het goed wat die agent heb gedaan

idd zal echt wel erg zijn hoor voor die agent, dat je met de ged8-te loopt van k heb iemand neergeschoten, daar is die echt niet trots op ofzo:S maar petje af voor hoe die reageerde:henko:
 
Originally posted by funk-master

ik denk zelf da de politie meer opleiding moet hebben want iemand neerschieten is voor mij de allerlaatste oplossing.
ze zouden meer aan vechtsporten moeten doen, en dan niet judo ofzo want daar heb je nix aan als je word aangevallen met mes!

Dan zullen ze toch flink wat donut buikjes moeten wegtrainen :rolleyes:
 
Back
Top