@ frontpage van de telegraaf...

Originally posted by Andatura
als ik die kerel was had ik mijn hele gun leeggeschoten op em... BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM :)
heerlijk

Hele corps opbellen voor een schietoefening op hem :|
Denk dat die agent zich toch wel kut voelt maar blij is dat hij nog leeft
 
Originally posted by Xearo
ik lok geen discussie, maar het wel weer toevallig dat die gast van allochtone afkomst is.

dat doe je dus wel.
reply dan gewoon niet :|

agent heeft zeer juist gehandeld, en zo zouden ze bij elk tuig moeten handelen, ongeacht afkomst of leeftijd.
dis de eerste keer dat ik aan de kant van de agent sta ipv bij diegene met een scooter.
 
Originally posted by *EmankciN*
Politie in nederland krijgt 1x in het jaar ofzo training.. dat onthouden ze 1 maand en daarna niet meer omdat ze het toch nooit hoeven gebruiken, op een aantal uitzonderingen na. Doe het dan goed en geef ze elke 2 a 3 maanden een opfriscursus... Dan zijn je gedachten tenminste helder als zo'n situatie opduikt en zou je idd wel kunnen richten.

Maar ik vind t alsnog wel terecht..

Ze weten anders nog wel heel goed hoe ze bonnen moeten uitschrijven :p

ontopic: Goed gehandeld meneer agent !
 
Als iemand het in z'n hoofd haalt om een politieagent met een mes te steken, dan ben je gewoon ziek en hoor je niet op deze wereld thuis. Ik vind het terecht dat ie dood is, bespaart ons land weer een boel kosten/problemen. Klinkt misschien hard, maar door dit soort "mensen" is de de wereld zo onveilig als het nu is...
 
Originally posted by -[inferno]-
dat doe je dus wel.
reply dan gewoon niet :|

agent heeft zeer juist gehandeld, en zo zouden ze bij elk tuig moeten handelen, ongeacht afkomst of leeftijd.
dis de eerste keer dat ik aan de kant van de agent sta ipv bij diegene met een scooter.

Hij heeft gewoon gelijk :|

Elke keer gebeurt er weer iets door een buitenlander.. Begrijp me niet verkeerd.. Me beste vriend is een neger, maar het is steeds weer de grote meerderheid die het verziekt voor de anderen! Ik vind het erg jammer hoor, want dan krijg je weer dat er vrij snel wordt gezegt: DIE KUT NEGERS/MAROKKANEN/TURKEN.. terwijl er ook mensen zijn die netjes naar hun werk gaan enzo..

Met blanke gebeuren natuurlijk ook foute dingen en dat praat ik zeker niet goed.. Maar ik bemerk dat er steeds meer buitenlanders ons land vertieven.
 
Ik was toevallig gisterenmiddag pizzas aan het bezorgen op het politiebureau in de kantine en toen kwam dit op tv..........


Dit twee gasten die er waren(motorjoden) hadden echt zwaar veel respect voor deze man....


Toen ik vroeg waarom dan, omdat ie op dat moment zo heeft durven handelen, hun hadden volgens eigen zeggen op dat moment niet eens de guts gehad om hun gun te pakken...
 
Originally posted by -[inferno]-
dis de eerste keer dat ik aan de kant van de agent sta ipv bij diegene met een scooter.

Wat heeft die scooter ermee te maken? :D Had ook een fiets, snorbrommer, auto, motor, vrachtauto, helicopter kunnen zijn :)

Verder vind ik het terecht, zo'n ziekeling moet je dwars door z'n hart knallen...
 
En nu zul je straks zien dat die agent wordt aangeklaagd omdat hij iemand neerschoot. Ik vind het heel goed dat de agent geschoten heeft, het was gewoon of hij dood of die jongen waarschijnlijk.

Zullen nu wel weer van die figuren zijn op fok enzo die weer alle bestuurders van scooters gaan afzeiken zoals altijd. :|
 
mark daar heb je helemaal gelijk in naar mijn mening.maar nu weer ontopic!!!Ik vind trouwens dat die agent het goed gedaan heeft.
 
Originally posted by KOBUS
Toen ik vroeg waarom dan, omdat ie op dat moment zo heeft durven handelen, hun hadden volgens eigen zeggen op dat moment niet eens de guts gehad om hun gun te pakken...

ik denk dat je in zo'n situatie wel anders gaat denken. op zo'n moment heeft iedereen de guts om zichzelf te verdedigen, ook al zou je van jezelf denken van niet.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Verder vind ik het terecht, zo'n ziekeling moet je dwars door z'n hart knallen...

Lijkt me vrij lastig bij dit soort type.

Agentje heeft verder gewoon goed gehandeld, het zal wel niet de bedoeling zijn geweest de messen liefhebber dood te schieten. Liever hij dan ik, niet waar.

En zo'n ervaring is voor een agent ook niet fijn hoor :|
 
die agent heeft zeer juist gehandeld zo moet dat vaker gedana worden dan krijgen ze tenminste weer wat respect


toch is het weer dat volk dat op runner rijdt he., Echt al dat soort volk rijdt op een runner net als die gasten die iemand hadden doodgetrapt omdat die vroeg wat rusriger te doen met de scooter(was ook een runner). :| . Jammer dat zon scooter wordt verziekt door zulk volk (rij zelf ook runner) :(
 
nou ja nu is er wel een motor jood een tijdje van de straat.
zo hadden jullie het nog niet bekeken he?
maar wel goed van die agent, zo moeten ze vaker handellen.
 
Originally posted by KnakkerT
Mja.

Tuurlijk zou je kunnen zeggen dat het terecht is enz.
Maarja , iemand doodschieten is wel gelijk heel radicaal

wat zou jij doen, als jou leven wordt bedreigd? Je hebt weinig keus, en gewoon de tijd/helderheid/ gedachte niet om te op een "veilige plek voor die jongen" te richten....
 
Originally posted by Tim
maar waarom ligt die bormmer omver :S

Volgens mij ging het zo als ik naar die scooter kijk...... persoon steekt mes in been. Vlucht met scooter. Politieagent schiet hem eraf.
 
Mja ik vind dat de agent niets te verwijten valt.
Als je gewond op de grond ligt omdat je bent aangevallen en ze komen nog effe terug mag je je verdedigen...

Het had anders geweest als de agent eerst had geschoten maar nu lijkt het me een uitgemaakte zaak...

Trouwens ik denk dat je op zo'n moment niet echt gaat mikken op een knieschijf ofzo maar gewoon zorgt dat die kerel je niet meer kan aanvallen...
 
Back
Top