Foto's en Filmpjes Meeting oisterwijk

Asjeblieft:

Enkele foto's van mijn kant.

DSC01199.JPG

DSC01201.JPG

DSC01205.JPG

DSC01210.JPG

DSC01213.JPG

DSC01215.JPG

Last edited by a moderator:
Originally posted by scooteraars
Originally posted by Gomer_pyle
Oisterwijk_2004_063.jpg

What the fuck is dat :| ziet er pijnlijk uit

Dit is een typisch voorbeeld van een kneus die zijn poot gebroken had maar toch nog ff wilde blazen waar het niet mocht, hij knalde dus zo met zijn scooter de bocht uit en flikkerde weer op zijn bek, en hard ook :D:D:D
Gerechtigheid sukkel!

En die kneuzen op/naast de treinrails ook, LOZERS!!!!
Later nog een stel domme wijven die ff hetzelfde deden, ga terug naar je kamp ofzo!
dan nog bijdehand doen tegen een treinmachinist die het beste met je voor heeft ook, jammer hoor!

Ik heb me op de meeting zelf behoorlijk geergerd aan bepaald volk, verder vond ik wel dat het erg leuk georganiseerd was, met de muziek en de sprints enzo, patatkraam erbij :*:W

Organisatie bedankt, en volgende keer 2 patatkramen 8Pghehehehe

Als iemand weet wie die mensen waren die op die foto langs het spoor zitten laat het me aub weten.

Trouwens idd jammer dat die mensen niet achter de hekken wilden. Zon dikke sukkel

Ik zeg: Wil je aub achter de hekken gaan staan anders kunnen we niet door gaan.

Hij: Ik heb een denkbeeldig hek hahaha al die nerd maten van hem lachen :L

Heee die ken ik van bij mij uit de schuur :D

18.jpg
[/B][/QUOTE]

alleen nog n hele slechte score, nog n lange weg te gaan :S
mja, met zo'n hoop pech als dat ik had, vond ik het nog meevallen dat ik er kon zijn :D

Originally posted by nylez
Als iemand weet wie die mensen waren die op die foto langs het spoor zitten laat het me aub weten.

Trouwens idd jammer dat die mensen niet achter de hekken wilden. Zon dikke sukkel

Ik zeg: Wil je aub achter de hekken gaan staan anders kunnen we niet door gaan.

Hij: Ik heb een denkbeeldig hek hahaha al die nerd maten van hem lachen :L

Volgende keer miss wielie op hun gezicht 8P als ze nog eens vervelend doen :X :)

Is de groen gele IST viper nog op de bank geweest? Ding ging nog best hard vond ik.. :p Met de sprint tegen mol ze nrg ging t behoorlijk gelijk op.

Back