Foto's en Filmpjes Meeting oisterwijk

D'r was ook een mtx die wel aardig vooruit te branden was aan het sprinten. Hij trok alleen steeds aan het stuur terwijl zijn tegenstander (nog) naast hem reed = hinderlijk

Ik was er ook. Vond het erg goed georganiseerd :) Was echt een gezellige meeting (x 2 ;)) Ik heb nog een heleboel fotos gemaakt die zet ik er vanavond even op.

wh00t t was een zeer geslaagde meeting!

veel mensen gemeet en aantal leuke dingen zien!

ding van die Roel met speed ntt knalde zeer goed!

voor de rest Robs was lekker :L whehe

Originally posted by German-Freak
Leuke Picjes !

;)

Ok Ok , my Dutch knowlage is very bad ;) ^^

Greetz
Benni

heyz,

your english knowlegde is very bad too ..:P

8) :*

en het was cker een vette meeting..zoals ook op de pics te zien ..!

Adiozzz

Originally posted by Thomas
whehe, sorry hoor :P Zo vertelde die gast mij het, maargoed EVO dus :P Het was iig 1 van de twins zippies.

DE twins zip is daar niet geweest, deze staat thuis in de winkel te wachten op Jubbega, als we daar aanwezig zijn, zijn wij ten alle tijden bereidt tegen hem te rijden.;)

wel twins zip of niet, hij had behoorlijk wat pktjes, die van maik bedoel ik dan :D
zeer netjes,
zelf was ik ook al tevreden voor een orginele evo :)
al met al leuk dag :D

Originally posted by Ralf
Ik ben niet buiten de 'koopmanshoek' geweest, geen hol van de meeting gezien eigenlijk :)
Ik heb 2x bij de sprints staan kijken, verder was ik ook alleen maar bij de tent (of bier halen :X).
Ondanks alle kritiek van te voren heb ik een fijne dag gehad. Voor de volgende keer zullen jullie alleen wel opzoek moeten naar een (veel) grotere locatie.
Op wat incidentjes na op de openbare weg is het denk ik een hele geslaagde dag geweest.
Verder Nylez nog gemeet en tof tegen em gedaan :D
Foto's en filmpjes heb ik niet, maar ik wou toch de crew ff bedanken.

Last edited:
heeft mol zijn nos gebruikt? en wie was die andere kerel met nos (bierkoerier) ,heeft hij het gebruikt . op de foto's te zien was het ubervette meeting jammer dat ik geen vervoer had om er te geraken . zijn er soms filmpjes van iemand die nos gebruikt ( heb het nog nooit gezien als het klaarlichte dag was) ( altijd donker en je ziet het niet zo goed )

Ik heb gisterochtend NX gebruikt. Op de meeting had ik opeens geen sap meer uit me accu, toen voor de testrun nog snel een andere accu erin gehangen, maar het probleem niet gevonden. Dus op de meeting geen NX gebruikt.
De andere kerel met NX is Robbepop van het forum. Zijn zipje zit net in elkaar en hij heeft nog wat problemen met het NX systeem. Waarschijnlijk is 1 van zijn solenoids niet 100% in orde en dat was ook terug te zien aan zijn testbankscore. Ik geloof rond de 3/4pk winst met de NX. Hij heeft het op de sprintbaan ook gebruikt, toen werkte het nog wel naar behoren. Verder moet Rob het zelf maar vertellen, hij is bij mij iig altijd welkom voor hulp e.d.

Heb me ook erg goed vermaakt in oisterwijk..

Stond op een gegeven moment zo'n donkere kerel met een zipje die achterdoor langs reed en zich ingeschreven had voor de sprints.. gaat ie terug naar achter brak zoals ik het kon zien, zijn achteras af.. vond t wel sneu voor m..

Hij mag wel blij zijn dat het niet onder de sprints gebeurde...

Verder viel het me op dat optisch veel scoots me een beetje tegenvielen.

Maar uiteindelijk gwoon een super dagje gehad :D

Wat me ook opviel is dat er Op en Rond de meeting toch nog redelijk veel zonder helm gereden werd.

wat ik ook had gezien was iemand die gesprint had (en daarna met een hele groep weer terug kwam over de baan). Die jongen had de helm maar Half op:( dat vind ik gewoon te gevaarlijk voor op zo'n meeting.

En ik ook... kwam ik met de auto eraan gereden komt een aerox mij wheelend tegemoet:eek: hij ging echt rakelings langs mijn bmw.

maar ja... zo;n mensen heb je altijd:) En ooit was ik ook zo geweest:P

Volgend jaar ben ik er ook weer:)

greetz

Originally posted by Grovert_r
Heb me ook erg goed vermaakt in oisterwijk..

Stond op een gegeven moment zo'n donkere kerel met een zipje die achterdoor langs reed en zich ingeschreven had voor de sprints.. gaat ie terug naar achter brak zoals ik het kon zien, zijn achteras af.. vond t wel sneu voor m..

Hij mag wel blij zijn dat het niet onder de sprints gebeurde...

Verder viel het me op dat optisch veel scoots me een beetje tegenvielen.

Maar uiteindelijk gwoon een super dagje gehad :D

Sommige liepen hard. maar allemaal geen kappen of half afgewerkte meuk.

Originally posted by nylez
Jij had me aangesproken he

Trouwens echt te veel forum members gemeet man.

Als er iets bekend is over de video ( die vanuit die cabrio werd op genomen ) Zal ik het zo snel mogelijk laten horen. Trouwens wie was die gast die in het begin van de meeting naar mij toe kwam dat zijn maat goed kon stunten en die deed het toch ook behoorlijk tov hoor!
dat was ik nyles

Write your reply...
Back