Foto's en Filmpjes Meeting oisterwijk

Originally posted by Bruce lee
HET WAS ZEKER EEN GOEDE MEETING (HET WAS GOED GEGAAN MET DE SPRINT MIJN MOOIE WITTE RUNNER FRAME REED ALS EEN GEK!!!

Die liep idd wel lekker ja, heb het wel tegen je moeten afleggen... khad wel slechte start daar niet van.

Verder vond ik de meeting wel vet, maar vond het ook te rommelig, en irritant dat allemaal van die suicidale mannetjes op de sprintbaan gingen staan.

p.s ik sta wel leuk op de foto , nou nou :|

Originally posted by betaarkracer
Meeting was vet, goed georganiseerd!
Alleen minder dat tijdens mijn optreden veel mensen op de weg gingen staan :?
Maar verders was top :)

Btw. kwam dit van mijn scooter?
DSC01150.JPG

zag die foto net onder een foto van mij staan :p

:D nee dat was dus mijn ontluchtingsmoertje van mijn Speed.

Het h0ere ding ging steeds los, maar dat word gefixt :W

Vond de meeting echt cool 8)

Iemand trouwens nog foto's gemaakt van mijn frame? Ik heb er wel veel mensen omheen zien staan maar vroeg me af of iemand foto's had gemaakt.

Ik vond et een zeer geslaagde meeting, alleen een beetje druk en daardoor erg onoverzichtelijk...

Verder heb ik dat ongeluk van die kerel op die Zip maar heeeeeel kort op camera want meteen daarna viel ie uit :S Dus daar hebben we weinig aan...

Verder was Boyd nog aangehouden en had een waarschuwing gekregen...

Geslaagde dag :)

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Sorry dat ik onterecht dacht dat je nauwelijks meer iets met skoeters deed 8P

Heb vandaag nog wel een aantal nieuwe mensen ontmoet, zoals bovenstaande Xander [Sander met een X ;)], 4x2, ErwinB, Jelmer, Raki en nog een aantal anderen...

en mij niet mee rgemeet bart
:rolleyes:

Ok ik vond het op zich een leuke dag.
Startsysteem van de sprints vond ik ZEER leuk bedacht.
Toch heb ik van heel de dag geen crew gezien. Blijkbaar alleen maar bij sprints waarschijnlijk.

Het kansloos scheuren tussen de auto's door (met de nodige deuken tot gevolg) vond ik op zich wel storend omdat er "politietoezicht" ging zijn tussen de auto's. Maar dat neem ik jullie als crew zeker niet kwalijk omdat je dat toch niet kan voorkomen (spreek uit lelystad ervaring)...

Nog laatste tip: Volgend jaar iets meer crew en een paar gasten tussen auto's zetten...

Trouwens bestel genoeg hekken voor het spoor af te zetten want blijkbaar hebben sommige mensen niet door dat daar wel is treinen durven langs komen 8P

Originally posted by Boyd
Iemand trouwens nog foto's gemaakt van mijn frame? Ik heb er wel veel mensen omheen zien staan maar vroeg me af of iemand foto's had gemaakt.

Ja, heb er een foto van. Ga zo mijn foto's uploaden, dus je ziet ze wel verschijnen.

Originally posted by Bas@Area
P1010580.jpg

He die kennen we ergens van :) , was @ lely met witte kappen :)

En ook op zandvoort :)

Was aardig gezellig, ook leuk een hoop forum peeps gemeet. Sommige ben ik nu alweer vergeten :p

Write your reply...
Back