Poeh, waar zal ik beginnen....
Nou uh, ten eerste, ik lees hier alweer dat er veel meer kende waren, die ik niet gezien heb, ik heb Wahid gemist, Denny, Bart en wie nog meer niet.
Wat nieuwe mensen gesproken, die mij aanspraken, ik liep met me scooter, dus wat makkelijker te herkennen.
Ik heb niet met heel veel mensen gesproken verder, met Xander (Alexander), Saint en..namen vergeten, met Razma nog...
..ok over de organisatie: Ik moet eerlijk zeggen ik vond het een choas. Sprintbaan niet afgezet (volledig) mensen die zo de baan op konden, valt me mee dat er niks gebeurt is.
Hoefde maar 1 de controle te verliezen en die zou zo het publiek in zijn gevlogen.
Verder was het pad langs de sprintbaan véél te small en tot grote maat van ramp waren er ook nog 10tallen aso's die het nodog vonden om daar ook nog eens rijdend doorheen te moeten.
Ik heb het dan ook maar 1x afgelopen daar en daarna ben ik op het industrie terrein achterin gebleven, bij de ingang en via die weg erachter naar de andere kant gelopen.
Veel, HEEL VEEL aso's die (zonder helm, moeten ze zelf weten, wel dom) volgas kris kras overal doorheen vlogen. Het mag niet, maar soms hoopte ik echt dat 1 hard op ze bek zou gaan.
Leuke en snelle scooters gezien, ook supergare, bij mekaar getapte frames met wel dikke zooi eronder. Sommige liepen echt zo bagger. Was een gast op een paars gespoten frame en dat ding stotterde te erg,
Gast op Wit/Rode Beta vond het leuk om zonder demper te rijden, de tering van een kabaal wat echt pijn deed.
Waar wij stonden reed tegen einde van de meeting (rond half 5) de hele tijd die Runners van Joël (Selder) en Ivo (IS Tuning) voorbij.
Ik heb lang niet alles scooters gezien, maar die van Joël ging echt als de brandweer en hij liep ook zo mooi. Geen stottertje, geen happeringetje niks. Geen dipje te horen ook. Mijn complimenten.
Ow ja nog even waarom ik geen uitlaat had: ten eerste ik was toch niet van plan te rijden, had me helm ook niet bij me, maar het ging erom hoe ie eruit (komt) te zien.
Er komen seatpipes op, dat is alleen nog niet af. Bedoeling is dus ducati look (en dan voor looks only)
Een scooter heeft al juist zo vet een monoophanging en ik vind het zonde om die mooie velg half af te dekken met een pijp, ik wil dat je die volledig ziet zitten, dus vandaar dat ik de uitlaat dan maar helemaal achter wege heb gelaten.
Verder dat mensen zeiden: best boeren lonsdale dorp, paar lekkere dames, maar ook veel boerinnen en 1tje die iets te sletterig was, volgens mij was ze ook d'r string vergeten aan te trekken...8P (maar dat ter zijde)