Foto's en Filmpjes Meeting oisterwijk

Originally posted by bLk
DSC01158.JPG

Bwhehe die 2 dames zitte bij mij in de klas :P

WauW!!!

Mag ik je handtekening? PLZZZ????

Ik had ook nog best leuk oogcontact met een blonde-donna.....

Niet normaal.....:o, Als ik mn scooter niet vast moets houden, zou ik spontaan aan mn pik gaan trekken :X

Gvd....die vrouw was "ONGEHOORD KNAP!"

Originally posted by Gijs
Dat mol niet wilde meeten :'(
Sorry, maar je moet je voorstellen dat er de hele dag mensen naar je staren en je naroepen enzo. Dat is best irritant. Daarom was ik deze meeting undercover met als nickname: PILS!
Ik had een stand-in gefixt met dezelfde helm.

Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Wie is eigenlijk die dude die mol zn scooter warm liet draaien voor de testbank??

Wel een aardige gast :)
Dat is Jeroen (gisteren was hij dus Mol). Goede vriend van me, bladiebla. Hij helpt me veel met sleutelwerk enzo en als het meezit gaat hij binnenkort ook weer een blokje opbouwen.

Originally posted by NeoGeniX
Is de groen gele IST viper nog op de bank geweest? Ding ging nog best hard vond ik.. :p Met de sprint tegen mol ze nrg ging t behoorlijk gelijk op.
Ding is voor zover ik weet niet op de bank geweest. De 2 scoots lopen idd beide erg leuk. Op een eerdere listmeeting waren we topspeed aan het branden, ga ik zitten bij een snelheid van 130+ komt opeens Xander me voorbij. Toen zat hij dus nog lekker in de slipstream met de SR. Ik er weer vrolijk achteraan tot de weg opwas. 2 aan elkaar gewaagde machientjes dus!

Originally posted by blackX
volgens mij deed die dat zelf toch :?
Nee, ik heb de scooter bijna niet aangeraakt in Oisterwijk :)

Jeroen de sl@ was dat, hij is de gast die meerdere keren gevraagd is of hij Mol is 8P

Hey jij bent toch Mol?
Ney, maar ik heb net voor 1000 euro's zijn scooter gekocht!
Echt waar?
Nee.....

:D

Originally posted by Mol
Sorry, maar je moet je voorstellen dat er de hele dag mensen naar je staren en je naroepen enzo. Dat is best irritant. Daarom was ik deze meeting undercover met als nickname: PILS!
Ik had een stand-in gefixt met dezelfde helm.

Dat ik je inderdaard woest naschreeuwde met hans en jelmer :'(

Originally posted by nylez
Als iemand weet wie die mensen waren die op die foto langs het spoor zitten laat het me aub weten.

Trouwens idd jammer dat die mensen niet achter de hekken wilden. Zon dikke sukkel

Ik zeg: Wil je aub achter de hekken gaan staan anders kunnen we niet door gaan.

Hij: Ik heb een denkbeeldig hek hahaha al die nerd maten van hem lachen :L
Ja ten eerste gewoon NIET grappig en hij moet maar es een area met 100 km/h in zijn nek krijgen, het volk wat er kwam is eigenlijk het enigste nadeel wat ik aan de meeting ervaarde.

Jij was niet de enige geloof mij. Ik had maar 1 prioriteit in Oisterwijk.
1. Pils.........
2. Pils........
3. Pils......

en zo verder :D Maargoed, niet meer offtopic. Pics posten.

Originally posted by Gomer_pyle

**pic**

wat een kneiter, gaan blazen als je been al in puin ligt |(

die wat jij noemt ''kneiter'' is wel een maat van me, hij was al een hele tijd bezig met zn been en ging gewoon rijden, is nog hele tijd goed gegaan, behalve deze keer dan want zn achterwiel slipte weg

Originally posted by Jacco
Dit is een typisch voorbeeld van een kneus die zijn poot gebroken had maar toch nog ff wilde blazen waar het niet mocht, hij knalde dus zo met zijn scooter de bocht uit en flikkerde weer op zijn bek, en hard ook :D:D:D
Gerechtigheid sukkel!

Organisatie bedankt, en volgende keer 2 patatkramen 8Pghehehehe

kerel je moet je bekken houden, je weet heel niet hoe het verhaal si gegaan dus mond dicht !

Originally posted by Jacco
Jeroen de sl@ was dat, hij is de gast die meerdere keren gevraagd is of hij Mol is 8P

Hey jij bent toch Mol?
Ney, maar ik heb net voor 1000 euro's zijn scooter gekocht!
Echt waar?
Nee.....

:D

Ik blij dat ik niet op em afgelopen ben :D

Originally posted by aprillia sr2000
die wat jij noemt ''kneiter'' is wel een maat van me, hij was al een hele tijd bezig met zn been en ging gewoon rijden, is nog hele tijd goed gegaan, behalve deze keer dan want zn achterwiel slipte weg

Hij reed gewoon onverantwoordelijk en roekeloos daardoor is hij uit de bocht gevlogen. Ik heb het zelf gezien, je achterwiel slipt niet zomaar weg. Laat het een wijze les zijn, verder gaan we gewoon weer ontopic!

Mol met ze stand in! Ik zag mol ze scooter met een pipo en mol's helm ik wil me zo voorstellen, zegt ie dat ie alleen mol ze scooter had. En ik zag toen mol voorblijflitsen met een bierie in zn hand :p De truuk is gelukt hoor :rolleyes:

Waarom had ik niet gewoon oud model sr gezegd :p

Back