Foto's en Filmpjes Meeting oisterwijk

DSCF0400.jpg

DSCF0399.jpg

DSCF0398.jpg

DSCF0397.jpg

DSCF0396.jpg

DSCF0395.jpg

DSCF0394.jpg

DSCF0393.jpg

DSCF0392.jpg

Alvast een paar. :)

Originally posted by Grovert_r
Stond op een gegeven moment zo'n donkere kerel met een zipje die achterdoor langs reed en zich ingeschreven had voor de sprints.. gaat ie terug naar achter brak zoals ik het kon zien, zijn achteras af.. vond t wel sneu voor m..

Ow, dus dat was het.
Ik stond langs de kant te kijken, komen er plotseling 3 negers voorbij die een scooter optilden.
Eerste gedachte: jatten ze dat ding nou 8P.

En toen zag ik dat achterwiel helemaal scheef hangen en had ik echt zoiets van: mwahhh, dat verklaart eea :D.

Hoe zat het trouwens met de startlichten? Wanneer mocht je nou wegrijden?

Zie op een aantal filmpjes namelijk dat mensen wegrijden als het licht op groen springt en andere gaan pas weer weg als het groene licht uit gaat :?

Originally posted by aprillia sr2000
je weet de situatie niet en is al heel wat keren goed gegaan en het hele verhaal vertel ik hier nbiet, magoed, nu weer ontopic!

gast het is leuk dat je het voor je vrienden op neemt. maar je moet niet gaan zeggen dat mensen hun bek erover moeten houden. we hebben zojuist met ze alle de film gekeken die door XZ-Tuning is gemaakt. (+-2uur) en daar staat het ongeluk ook op.
het is duidelijk te zien dat hij veel te hard aan komt rijden en gewoon dik uit de bocht vliegt.
hij reed gewoon recht door waar een bocht was....

Back