Foto's en Filmpjes Meeting oisterwijk

ook hier een pluimpje voor de organisatie, beetje rommelig door de drukte, meer hekken de volgende keer misschien is dat wat makkelijker. En het zou ook wel fijn zijn om in Oisterwijk zelf wat bordjes neer te zetten om aan te geven waar de meeting precies is. Verder GOEDE ORGANISATIE!

Wij willen iedereen bedanken voor de vele complimentjes.

En zoals velen gemerkt hebben zullen we nog veel dingen moeten verbeteren of veranderen voor de volgende meeting.
Wat ik vooral jammer vond is dat de politie TOCH veel boetes heeft uitgeschreven en dat er toch vele rollerbaken in de buurt stonden ondanks de oisterwijkse politie had toegezegd alleen aanwezig te zullen zijn als veiligheids factor.

Voor de rest hoop ik dat iedereen de volgende keer weer aanwezig is.

Gr komo

zeker leuk gehad, goeie organisatie alleen ik miste tog wel de laatste paar meters de hekken dat zal wel erg hinderlijk zijn geweest voor iedereen die ging sprinten denk ik maar ja volgende keer ben ik er zeker weer!

Ze hadden zelfs boete's mogen geven tijdens de meeting aan al die ventjes die op hun achterwiel zonder helm de straat onveilig maakte :|

jaa volgende keer ben ik er ook weer!
maar dan hope at mun scootie beetje veel meer power hebt :P
want alles nog standaart is ok niks.
goed georganiseerd met paar minpuntjes (die al genoemd zijn)
hope dat volgende keer nog beter word :D

Heb heel veel filmpjes en foto's

morgen of vanavond te bekijken op mijn site www.meetingteam.nl

Hier een stel foto's van mij

Openings sprint HIER VOELDE IK ME MACHTIG
48383073.jpg

Auto weelytje:
48383100.jpg

Het was idd wel leuk :), erg jammer overigens dat ik zelf (bijna) niet heb kunnen sprinten wegens grote afstel problemen..

Zelfs niet 1x op mijn eigen jucy runner gesprint :P

Veel beeld-materiaal heb ik niet, wat ik heb staat soon online..

Originally posted by InsaneMalebrain
Hoe zat het trouwens met de startlichten? Wanneer mocht je nou wegrijden?

Zie op een aantal filmpjes namelijk dat mensen wegrijden als het licht op groen springt en andere gaan pas weer weg als het groene licht uit gaat :?

:rolleyes:

Back