Foto's en Filmpjes Meeting oisterwijk

Originally posted by Jacco
Dit is een typisch voorbeeld van een kneus die zijn poot gebroken had maar toch nog ff wilde blazen waar het niet mocht, hij knalde dus zo met zijn scooter de bocht uit en flikkerde weer op zijn bek, en hard ook :D:D:D
Gerechtigheid sukkel!

En die kneuzen op/naast de treinrails ook, LOZERS!!!!
Later nog een stel domme wijven die ff hetzelfde deden, ga terug naar je kamp ofzo!
dan nog bijdehand doen tegen een treinmachinist die het beste met je voor heeft ook, jammer hoor!

Ik heb me op de meeting zelf behoorlijk geergerd aan bepaald volk, verder vond ik wel dat het erg leuk georganiseerd was, met de muziek en de sprints enzo, patatkraam erbij :*:W

Organisatie bedankt, en volgende keer 2 patatkramen 8Pghehehehe

en jij bent hier de grootste kneus zielig ventje en gerechtigheid flikert toch op man

gast doe ff normaal man.
vecht het lekker uit via pm ofzo. kom dit topic iig niet vervuilen.
als je problemen met iemand heb pm dan. doe het iig niet zo.

doe allemaal ff lekker normaal, anders ga ik echt bans uitdelen. Hou het over Oisterwijk, iedereen weet nu wel hoe het met die gozer is afgelopen.

jah hij mag morge weer naar huis ff pinen weer recht gezet en klaar..(oftopic// we waren niet aan het racen voor de 100ste x en zo hard reden we nie ik reed er namelijk 8ter aan.. met slappe band )

die kerel met die nrx... die mee ging sprinten.. die heeft zon site... op msn dinges.. scooterbox ofzo... die kerel is gek van scoters ofzo.. rijd door heel ned met dat ding hehe... vent is ook al in de 30... lol... wel lagge... zijn zoon ofzo.. die zat toen op zn scoot en zei zo van: ja hij trekt nu wel lekker op he...
lolz

Waar kan je requestst vragen voor plaatjes/filmpjes? want ik heb 1 filmpje en een handje vol foto's. Verders zeer tof.

Evert uit Zwolle (zwarte aerox) - Jammer dat wij die sprint niet hadden gemaakt - zal leuke uitkomst hebben gehad.

wordt ik wakker ga ik de krant lezen staat dit erin

Bezoekers Scootershow hinderen treinverkeer
Dinsdag 16 maart 2004 - De scootermeeting in Oisterwijk is zondag eerder beëindigd dan gepland. Rond 17 uur liep een groepje bezoekers zo gevaarlijk dicht bij de spoorlijn dat treinen uit veiligheidsoverwegingen langzamer gingen rijden. "Toen is samen met het organiserende comité besloten om maar te stoppen", zegt een politiewoordvoerder.

Hoe vaak was dit wel niet gebeurd...............

Het was tog vantevoren al de bedoeling om 17.00 uur te stoppen ?? Ik d8 dat dat gewoon de planning was... Maar hoedan ook, vet hinderlijk die mensen die daar gingen staan, en vooral ook bleven staan :@

Back