Foto's en Filmpjes Meeting oisterwijk

1079538089SV405099.JPG

van wie was die paarse/chrome Aerox? :)

scooter tuning magazine

Die blauwe nrg is van mij. Ik ben nick van de beek en ik ga samen met een vriend van mij een nieuw scooterblad beginnen. Dat gaat heten scootertuning magazine.

Er komt binnenkort een website online op www.lepel.nl en daar komt meer informatie op.

Ik wil jullie vragen de wesite eens te bezoeken want wij willen graag jullie meningen horen.

picserver.jpeg

Karoshi edit: Sorry geen links plaatsen naar "commerciele sites" zonder overleg met de mods ;)

oh het was zo vet he maar jammer dat ie gasten langs het spoor gingen zitten die verneukten het gewoon weer.
maar ik heb ook weinig mensen gemeet alleen freddy koopmans en die kerel van het bierteam met nos zipje.:)
was wel vet!!})
maar volgende keer wil ik me scoot mee hebben.
nu was er alleen een minibike mee die hebben jullie ook vast wel gezien een wit met blauwe met pia blok evo pijp+rs demper:p

Originally posted by Kuit@NRG
oh het was zo vet he maar jammer dat ie gasten langs het spoor gingen zitten die verneukten het gewoon weer.
maar ik heb ook weinig mensen gemeet alleen freddy koopmans en die kerel van het bierteam met nos zipje.:)
was wel vet!!})
maar volgende keer wil ik me scoot mee hebben.
nu was er alleen een minibike mee die hebben jullie ook vast wel gezien een wit met blauwe met pia blok evo pijp+rs demper:p

ja, die heb ik gezien, die maakte volaan veel toeren:D

Back