Foto's en Filmpjes Meeting oisterwijk

Originally posted by X-clusive
Is handiger met sleutelen, scheelt veel gewicht enz.....

ik heb een keer tegen iemand gesport met kappen een paar keer. ( toen won ik elke keer ) ( net aan)
Toen kappen eraf ( gelijk daarna) en toen verloor ik elke keer.
Het gewicht van de kappen scheeld heel erg weinig met sprinten.
Je kan dus beter je kappen erop laten voor de betere stroomlijning.
Scheeld echt een hoop. Scheelde bij mij op top ook 10 km per uur en op de 150 meter lag ik ineens 2 a 5 meter achter zonder kappen.
 
Originally posted by A-Bizar
ik heb een keer tegen iemand gesport met kappen een paar keer. ( toen won ik elke keer ) ( net aan)
Toen kappen eraf ( gelijk daarna) en toen verloor ik elke keer.
Het gewicht van de kappen scheeld heel erg weinig met sprinten.
Je kan dus beter je kappen erop laten voor de betere stroomlijning.
Scheeld echt een hoop. Scheelde bij mij op top ook 10 km per uur en op de 150 meter lag ik ineens 2 a 5 meter achter zonder kappen.

dat zal helaas niet meer gaan kappen erop want we hebbe alle overtollige beugeltjes eraf geslepen waar de kappen dus ook mee vast zitten
 
Originally posted by ippeltje
hoe zit het met die lange film is die aluit gebracht???

daar ben ik ook wel in geinteresseert! je bedoelt toch die film van die meid die heel de tijd rond liep met een camera? ik ben nog geintervieuwd :D ik wacht af..

mzzls, robert
 
Originally posted by robert 2002
daar ben ik ook wel in geinteresseert! je bedoelt toch die film van die meid die heel de tijd rond liep met een camera? ik ben nog geintervieuwd :D ik wacht af..

mzzls, robert


Ja met mijn scooter erbij. Altijd leuk om zo'n overzichtje te zien van een meeting.
 
Zodra ik hem krijg krijgen jullie hem natuurlijk ook allemaal te zien. ( de korte versie ) misschien word de lange opgenomen en verkocht maar is nog niet zeker
 
Ik werd net gebeld dat ik hem alvast kon komen bekijken.
Vond dat er mooie beelden op stonden en ik met mijn geweldige kapsel 8P
 
Dat filmpje zal wel leuk zijn denk 'k :). Zullen wel mooie beelden tussen zitten, vooral rijdend uit die cabrio, lijkt me echt geweldig!! :~
 
Back
Top