Foto van jezelf #15

Status
Not open for further replies.
Nothing happened;)

Wij geen slapeloze nachten. Zij wel omdat Erwin stomdronken hun appartement binnenwandelde na het stappen, terwijl ze sliepen :D

Whahaha Erwin! Ik zie het al helemal voor me! Erwin en drank gaan ook echt niet samen. Hij mag nu ook niet meer op stap van me baas als hij de volgende dag vroeg moet werken, want hij komt dan standaard 3 uur te laat, omdat ie zn bed uit gebeld moet worden. Of hij is zo lam dat hij op het werk komt slapen en dan gewoon in coma achter de bar ligt. Echt koning.

601950341570f.jpg

Rechtsboven met dat groene shirt in Bloemendaal zaterdag..

Waardeloze foto, maarja..

/Edit: Vreemd hier doet ie 't wel, zo dan?

Last edited:
Whahaha Erwin! Ik zie het al helemal voor me! Erwin en drank gaan ook echt niet samen. Hij mag nu ook niet meer op stap van me baas als hij de volgende dag vroeg moet werken, want hij komt dan standaard 3 uur te laat, omdat ie zn bed uit gebeld moet worden. Of hij is zo lam dat hij op het werk komt slapen en dan gewoon in coma achter de bar ligt. Echt koning.

:D:D:D

:W

Pas je gelijk een beetje aan qua spelling, leestekens etc. :P
Jong geleerd, ...

Noh, op wie lijk ik eigenlijk?
Ben uitgemaakt voor Turk, Griek, Indo, Massai en Viking..

Just warning you, voordat je een shitstorm over je heenkrijgt.
Plus dat 't gewoon een stuk fijner lezen en communiceren is, wanneer je een verhaal of zin niet 3 keer hoeft na te lezen.

Ik raak die pannekoeken niet met me handen oid aan hoor, maar je hebt wel gelijk indd...
Ach, t is voor een kinderopvang. Laat die afweersysteempjes maar lekker werken:+

Haha ach zolang er nog mensen zijn die met kortebroek+slippers achter de frituur staan heb ik nog niet zo'n probleem met sieraden.

Status
Not open for further replies.
Back