Foto van jezelf #15

Status
Not open for further replies.
Met onwijs hete vriendinnen? :#



Kan me altijd wel vermaken op zaterdag, maar er hangt wel altijd een agressieve sfeer bij bepaalde kroegen.
Aankomende zaterdag @ stratum te vinden trouwens!

ja idd bleuparrit eerst ook. Deze is ondertussen wel weg...

Ik ben laatste tijd vaak bij today
 
Kan me altijd wel vermaken op zaterdag, maar er hangt wel altijd een agressieve sfeer bij bepaalde kroegen.
Aankomende zaterdag @ stratum te vinden trouwens!

Ok ok, maar eens een balletje opgooien weer eens ergens anders heen te gaan.

Waar ga je heen dan ?

Ik vond Thomas altijd wel leuk op donderdag maar ben al tijden niet meer uit geweest daar.
 
Op zaterdag is het altijd goed te doen.
Vorige week waren we naar de Bongo geweest met een groepje, heb nog nooit zoveel gelachen op een avond :D

Oja toen kwam ik Rooienaar nog tegen in de parkeergarage, volgens mij was hij goed zat en gelukkig!
 
Ok ok, maar eens een balletje opgooien weer eens ergens anders heen te gaan.

Waar ga je heen dan ?

Ik vond Thomas altijd wel leuk op donderdag maar ben al tijden niet meer uit geweest daar.

Thomas is op zaterdag ook wel goed te doen en afgelopen zaterdag is de spyker ook wel goed bevallen! Waar blue parrot eerst zat, zit nu bar east ook wel redelijk te doen en vooral veel mooie vrouwen en popie jopies :P

Tja wat heb je verder nog? De thuys misschien iets voor jullie? (23+)
Playerz was eerst altijd wel leuk, maar wordt overgenomen door mocro's en ander popie volk dus daar kom ik eigenlijk nooit meer... er zijn nog veel meer kroegen maar dat is meestal 16-20 jaar, hoop dat je er iets aan hebt :P
 
hockeyy.jpg
 
Thomas is op zaterdag ook wel goed te doen en afgelopen zaterdag is de spyker ook wel goed bevallen! Waar blue parrot eerst zat, zit nu bar east ook wel redelijk te doen en vooral veel mooie vrouwen en popie jopies :P

Tja wat heb je verder nog? De thuys misschien iets voor jullie? (23+)
Playerz was eerst altijd wel leuk, maar wordt overgenomen door mocro's en ander popie volk dus daar kom ik eigenlijk nooit meer... er zijn nog veel meer kroegen maar dat is meestal 16-20 jaar, hoop dat je er iets aan hebt :P

Douwe is toch ook een popi-jopi? die voelt zich vast prima thuis!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top