Forum Meet GC Leden

Jongens jongens, ik heb de oplossing :D Op vrijdag is alles tot 4 uur open in eindhoven, 1 zaak zelfs tot 5, en de eerste treinen gaan weer rond een uur of half 7? Wat is het probleem om na het uitgaan nog even op cs dronken te lopen wachten :D

2a7anoo.jpg

Niet janken, kwamen ook maximaal mensen naar SBO in eindhoven.. en het geld wat je verspilt bij het reizen maak je bij het bierzuipen zeker goed. In eindhoven kun je je voor 10 euro gewoon van de kaart drinken.. (niet bijdehand doen van ja inderdaad want belgie ligt dan wel heel dichtbij en dat staat niet op het kaartje :D)

Janken? het boeit mij geen flikker hoe mensen thuis komen, ik zorg wel dat ik iemand heb die rijdt. ik zeg alleen dat het eerlijker is om in Utrecht te gaan, want dat is centraal gelegen.

En trouwens, die vergelijking met SBO eindhoven slaat al helemaal nergens op. Het is niet alsof er een keus was waar die SBO werd gehouden, ze hadden in Eindhoven een vergunning, en trouwens, een SBO meeting is wel een evenement waarvoor je het hele land door rijdt, maar een zuipmeeting minder.

Ik ga iig niet naar eindhoven.. heb geen zin om met me dronken kop nog eens dikke 2,5 uur in de trein te zitten naar huis. Utrecht is centraal en is goed te doen.

Volledig met Nick eens dus.

Janken? het boeit mij geen flikker hoe mensen thuis komen, ik zorg wel dat ik iemand heb die rijdt. ik zeg alleen dat het eerlijker is om in Utrecht te gaan, want dat is centraal gelegen.

En trouwens, die vergelijking met SBO eindhoven slaat al helemaal nergens op. Het is niet alsof er een keus was waar die SBO werd gehouden, ze hadden in Eindhoven een vergunning, en trouwens, een SBO meeting is wel een evenement waarvoor je het hele land door rijdt, maar een zuipmeeting minder.

Dat niet janken was over het algemeen en niet direct op jou gericht :) En over de 2e alinea; true :) Maar toch moet het voor iedereen geen probleem zijn om in eindhoven te komen. En ik heb slechte ervaringen met utrecht. Maar dat kan komen omdat ik erop donderdags was en ik geen student ben..

No offence verder :)

utrecht is voor mij fucking 3+ uur treinen... maar ik regel gewoon een slaapplek daar dus k kom:P lijkt het me wel chill^_^

en als we over join data gaan beginnen:rolleyes:

hé maar even zonder gekkigheid.. als jullie een grote centrale meeting willen rond utrecht ofzo kan je ook mensen uit het noorden verwachten
no way dat ik naar brabant af ga reizen..
word het denk ik weer zo'n standaard tk meet als het toch daar is.. (niet dat daar wat mis mee is, maar ik wil ook komen :o)

Ik heb nog wel een paar bedden vrij :P, woon in Houten 8km onder utrecht :W

Overigens meen dat de laatste treinen op zaterdag om 01:00 weer vertrokken maar of dat nu nog zo is durf ik niet te zeggen, mits het op zaterdag gehouden word :+

iig een goede meet plaats is denk ik toch wel op centraal station @ burger king bij perron 19, daar is het rustig en kan je zo Utreg intrekken met een groep

Back