Forum Meet GC Leden

mag ik ook komen! :rolleyes:
denk dat de meeste mensen me wel persoonlijk/lichamelijk 8P
kennen. maar als er genoeg leuke mensen komen wil ik er wel bij zijn om het te verzieken. ( mits het niet op een SBO evenement is )

NEE, ik doe niet mijn pakje aan. En ja, een onderwerploze meeting.

Diegene die de foto post trouwens sla ik over tijdens de rondjes :P

was jullie alleen na de superman the ride al kwijt 8P
maarja liep gelukkig met me meisje verder :P

Hahaa, groep viel wel wat uit elkaar ja.
Wij liepen op het laatst ook bij een paar voor ons totaal onbekende forummembers. Maargoed was al met al wel heel vet:
- Met zijn allen :L in de achtbaan 8P
- Arnoud die de parkdecoratie aankleedde met polini lint

Moeten we écht nog een keer doen :W

lmfd dat die meeting in tilburg of eindhoven gehouden gaat worden he

Dat lijkt me idd het gunstigste aangezien ik daarvan weet dat de kroegen vlakbij het station liggen. De BP @ Stratum is daarbij ook nog eens fucking goedkoop @ happy hour op de vrijdag middag/avond :W

We moeten wel ff een plek bepalen ofcourse. In Utrecht ben ik eerlijk gezegt niet bekend. Eindhoven of Tilburg ken ik wel. Eindhoven is wel toffer imo.

En op welke dag schikt het beste? De vrijdagmiddag --> avond en dan de laatste trein terug voor de meeste denk ik?

Dat lijkt me idd het gunstigste aangezien ik daarvan weet dat de kroegen vlakbij het station liggen. De BP @ Stratum is daarbij ook nog eens fucking goedkoop @ happy hour op de vrijdag middag/avond :W
Ben er al vrij lang niet geweest maar vlgs mij is ie pas vanaf 8u open ofzo, en happy hour weet ik al helemaal niet.

Back