Ben er al vrij lang niet geweest maar vlgs mij is ie pas vanaf 8u open ofzo, en happy hour weet ik al helemaal niet.
Vraag het de kenner, 2000-2200 een vaasje 50cent 2200-2300 1 euro en na 2300 2 euro
Ben er al vrij lang niet geweest maar vlgs mij is ie pas vanaf 8u open ofzo, en happy hour weet ik al helemaal niet.
Vraag het de kenner, 2000-2200 een vaasje 50cent 2200-2300 1 euro en na 2300 2 euro
We moeten wel ff een plek bepalen ofcourse. In Utrecht ben ik eerlijk gezegt niet bekend. Eindhoven of Tilburg ken ik wel. Eindhoven is wel toffer imo.
En op welke dag schikt het beste? De vrijdagmiddag --> avond en dan de laatste trein terug voor de meeste denk ik?
Ik zeg Utrecht. Verzamelen op 't Neude of Jaarbeursplein en daarna de stad in.
Vind Eindhoven of Tilburg anders ook prima, niet echt centraal alleen.
@RobertD: Dat is altijd in het begin. Alhoewel ik er ook niet veel van de nextgen. ken.
Tsja, wat wil je weten? Erg gezellige stad, hoop leuke kroegen, goed met OV te bereiken. Hetzelfde als Eindhoven/Tilburg denk ik maar dan geografisch wat meer ideaal.
Zijn diverse leuke kroegen. Prijzen liggen gewoon rond de 1,50 á 2,00 euro voor een biertje. Althans buiten de happy hours, ken geen tenten waar het standaard één euro is, zo goed ben ik nu ook weer niet bekend in Utrecht.
Vanuit Utrecht wel ja maar niet vanuit Den Bosch