Forum Meet GC Leden

Maarja is het niet zo dat je dan straks ergens met een groep staat en de helft verlegen erbij staat en denkt van wie zijn dat allemaal en de andere helft groepjes vormt met diegene die ze al kennen.

We moeten wel ff een plek bepalen ofcourse. In Utrecht ben ik eerlijk gezegt niet bekend. Eindhoven of Tilburg ken ik wel. Eindhoven is wel toffer imo.

En op welke dag schikt het beste? De vrijdagmiddag --> avond en dan de laatste trein terug voor de meeste denk ik?

Ik zeg Utrecht. Verzamelen op 't Neude of Jaarbeursplein en daarna de stad in.
Vind Eindhoven of Tilburg anders ook prima, niet echt centraal alleen.

@RobertD: Dat is altijd in het begin. Alhoewel ik er ook niet veel van de nextgen. ken.

Ik zeg Utrecht. Verzamelen op 't Neude of Jaarbeursplein en daarna de stad in.
Vind Eindhoven of Tilburg anders ook prima, niet echt centraal alleen.

@RobertD: Dat is altijd in het begin. Alhoewel ik er ook niet veel van de nextgen. ken.

Utrecht ken ik verder niet, dus als jij hier wat info kunt posten :P

Tsja, wat wil je weten? Erg gezellige stad, hoop leuke kroegen, goed met OV te bereiken. Hetzelfde als Eindhoven/Tilburg denk ik maar dan geografisch wat meer ideaal.

Zodat jij dan in je eentje overblijft?

Edit: Men kan wel de intentie geven om te willen komen, maar er staat nog helemaal niets vast qua datum/tijd/plaats. Misschien kan ik zelf wel helemaal niet, er kan immers niet met iedereen rekening gehouden worden. Zie het als een voorlopige hypothese. Als je uiteindelijk met 10 personen bent hoeft het daarom niet minder gezellig te zijn.

Last edited:
Zijn diverse leuke kroegen. Prijzen liggen gewoon rond de 1,50 á 2,00 euro voor een biertje. Althans buiten de happy hours, ken geen tenten waar het standaard één euro is, zo goed ben ik nu ook weer niet bekend in Utrecht.

Zijn diverse leuke kroegen. Prijzen liggen gewoon rond de 1,50 á 2,00 euro voor een biertje. Althans buiten de happy hours, ken geen tenten waar het standaard één euro is, zo goed ben ik nu ook weer niet bekend in Utrecht.

ma en woendag dacht ik cafe eigenschuld studenten avond euro.

of pool cafe hart van utrecht, die wil nog wel eens leuke groeps korting geven

Vanuit Utrecht wel ja maar niet vanuit Den Bosch :P

Ok ik zal het nog 1x uitleggen:

in-nederland-zijn-er-zo-n-15-l.jpg

:rolleyes::)

Niet janken, kwamen ook maximaal mensen naar SBO in eindhoven.. en het geld wat je verspilt bij het reizen maak je bij het bierzuipen zeker goed. In eindhoven kun je je voor 10 euro gewoon van de kaart drinken.. (niet bijdehand doen van ja inderdaad want belgie ligt dan wel heel dichtbij en dat staat niet op het kaartje :D)

Back