Originally posted by miks66
dat was Fisichella die tegen wand aan knalde, stond in 1 klap stil en zn lichaam kreeg 38 G (!!!) te verduren..... heeel sick lijkt me dat..
Originally posted by nicolas
F1's zijn niet gemaakt om van 0 - 100 te vlammen maar van 50 tot 300 ofzo. Het hele weekend wordt maar 1x vanuit stilstand opgetrokken op de baan, en langzame bochten nemen ze wel 70x.
ps: de snelste productie wagen is een Bugatti 16/4 veyron 0 - 300 in 17 sec.
Originally posted by 4x2
Ding zal niet voor niets Bugatti 16/4 heten
Maar ik dacht W16 motor.
Originally posted by Folkert@MinaRally
Wat d8 je van die top fuel funny cars (dragsters) die worden ook in 1 à 2 sec. naar de 100 gelanceerd. En 2 seconder later dik over de 200-300 km/h. Maar ja dan praat je over motoren van een hele andere orde.
Originally posted by Enrico@nrg
Wat lullen jullie nou allemaal dom.. Die dingen worden per baan compleet anders afgesteld, op banen met lange rechte stukken moet de top hoger zijn en op een bochtig circuit de acceleratie en bochtensnelheid.. Het is dus niet te zeggen 1.8sec of 2.8 omdat het gewoon veel verschild per baan etc. (1.8 halen ze trouwens zoiezo nergens)..
Originally posted by 4x2
Ding zal niet voor niets Bugatti 16/4 heten
Maar ik dacht W16 motor.
Originally posted by miks66
die f1 wagens kunnen serieus ondersteboven op een oppervlakte blijven kleven hoor, door de onderwaartse druk weetikveel hoe het heet blijven ze dicht op het asfalt geplakt zodat ze sneller dan snell door de bochten kunnen.....