Niek Well-Known Member 12 March 2007 #21 hoe kan ik me aanmelden voor de subleague??? *edit* Done Last edited: 12 March 2007
Brum ****** 12 March 2007 #22 moet dit topic trouwens niet verplaatst worden naar computers, consoles & games?? lijkt me logisch
Rudy_W rw-racing.nl 12 March 2007 #24 .Bram said: moet dit topic trouwens niet verplaatst worden naar computers, consoles & games?? lijkt me logisch Click to expand... F1 heeft zoveel met computers en consoles te maken he. Meldt je nu maar gewoon aan :! Dit samenstellen kan tot zaterdagmorgen 17 maart 00:01u.Tot die tijd zijn ook wissels in je team nog gratis.
.Bram said: moet dit topic trouwens niet verplaatst worden naar computers, consoles & games?? lijkt me logisch Click to expand... F1 heeft zoveel met computers en consoles te maken he. Meldt je nu maar gewoon aan :! Dit samenstellen kan tot zaterdagmorgen 17 maart 00:01u.Tot die tijd zijn ook wissels in je team nog gratis.
Rudy_W rw-racing.nl 16 March 2007 #26 15 deelnemers, vanavond de laatste kans om je in te schrijven/het team te veranderen. Eventueel aan de hand van de uitslagen van de eerste trainingen.
15 deelnemers, vanavond de laatste kans om je in te schrijven/het team te veranderen. Eventueel aan de hand van de uitslagen van de eerste trainingen.
Ossje Well-Known Member 17 March 2007 #27 Kimi op Pole +ralf+ Alleen jammer dat Massa een slippertje heeft gemaakt, maar ik ben tevreden
Niek Well-Known Member 17 March 2007 #28 Ben blij dat ik toch een een wijziging heb gedaan in me team :X K zie wel wat ik er van maak....
Aplus Well-Known Member 17 March 2007 #29 kut helemaal vergeten :X had eerst een vet kutteam gemaakt, om hem later nog ff serieus aan te passen, maar helaas...
kut helemaal vergeten :X had eerst een vet kutteam gemaakt, om hem later nog ff serieus aan te passen, maar helaas...
Michael Vodka of Jager 17 March 2007 #30 nu 87 punten, dus komt wel goed denks zolang super aguri niet wordt gediskwalificeerd.
Rudy_W rw-racing.nl 18 March 2007 #32 http://www.wizards.nu/fokf1calc.php Daar kan je de punten al uitrekenen, ik heb er 173 als het goed is . Heb trouwens niets van de race gezien, was te brak gisteravond .
http://www.wizards.nu/fokf1calc.php Daar kan je de punten al uitrekenen, ik heb er 173 als het goed is . Heb trouwens niets van de race gezien, was te brak gisteravond .
Nicolàs Well-Known Member 18 March 2007 #33 Race + kwali: 175 als het goed is, ik heb zaterdag nl. mijn team veranderd... Telt dat dan al mee voor de race?
Race + kwali: 175 als het goed is, ik heb zaterdag nl. mijn team veranderd... Telt dat dan al mee voor de race?
Manta Oldskool membert 18 March 2007 #35 Nicolás said: Race + kwali: 175 als het goed is, ik heb zaterdag nl. mijn team veranderd... Telt dat dan al mee voor de race? Click to expand... Je mag tot vrijdagavond 0.01 wisselen, dus die wijziging telt niet meer mee. Ik had 142 puntjes, jammer van Kubica die uitviel...
Nicolás said: Race + kwali: 175 als het goed is, ik heb zaterdag nl. mijn team veranderd... Telt dat dan al mee voor de race? Click to expand... Je mag tot vrijdagavond 0.01 wisselen, dus die wijziging telt niet meer mee. Ik had 142 puntjes, jammer van Kubica die uitviel...
Vasco Well-Known Member 18 March 2007 #36 Wat een ongelofelijke irritante kutreclame zeg! Raikkonen goed bezig!