This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Fok! F1 manager - Scooterforum subleague #2

Status
Not open for further replies.
Ossje said:
nu alleen nog die !@#$% banden

Doen ze zelf, iedereen geeft af op Bridgestone omdat ferrari "heilig" is ofzo.

Die banden zijn het volgens mij echt niet, heb meer het idee dat het aerodynamisch kut zit bij die auto's.

Ferrari zal heus wel weer terug vooraan komen, maar zoals het nu is is het allemaal veel leuker eigenlijk. Als ferrari dan weer goed mee doet even als BAR wordt het alleen maar leuker en spannender straks.

In de manager heb ik geloof ik nu eindelijk eens een beetje redelijk gescoord, wat wel tijd werd In m'n team zat alles wat op p2 t/m p5 zat +ralf+

Ja maar je zag in Imola duidelijk dat het pakket wat ze daar hadden echt ultiem goed was. Bridgetone was vorig jaar ook al niet zo geweldig. Zij hebben eerst een aantal rondes nodig om echt goed warm te worden die banden. Michelin heeft daar veel minder last van, die sneller warm.

Maar idd wat je zegt, het zal wel goed komen. In ieder geval moet Renault en die Alonso niet zo tof gaan doen net als vandaag toen die over de finish kwam: "And an other 8 points away from Michael" :L

Last edited:
Ossje said:
Maar idd wat je zegt, het zal wel goed komen. In ieder geval moet Renault en die Alonso niet zo tof gaan doen net als vandaag toen die over de finish kwam: "And an other 8 points away from Michael" :L

Doet je pijn he? Laat die jongens lekker tof doen, ze werken er hard voor.

Ik had ook toyo team dus ook eens goeie punten joepie, sta ik mischien niet meer laatste ofzo

wie snapt dit:

volgens FOK heb ik dit:
Onderdeel Naam Punten
Coureur 1 Jarno Trulli 54
Coureur 2 Fernando Alonso 129
Chassis Toyota F1 58
Motor Toyota RVX-05 52
Banden Michelin 80
Totaal 373

en volgens die punten teller dit:
Onderdeel Zaterdag kwalificatie Zondag kwalificatie Zondag race Straffen Totaal
Alonso 9 30 90 129
Trulli 4 20 30 54
Toyota Racing 0, 4 0, 16 24, 14 58
Toyota RVX-05 0, 14 0, 20 24, 14 72
Michelin 5 5, 10, 15 10, 15, 20, 15 95
Totaal 36 116 256 -0 408

was dom van me... zat te twijfelen tussen heidfeld en webber afgelopen race, kies ik webber... :|

anders was het een 1-2 tje voor me geweest

Alonso, Trulli, renault... :'(
Ik hoop op meer dan 200 punten :X
edit:/ 257 punten.

Last edited:
Status
Not open for further replies.