This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Fok! F1 manager - Scooterforum subleague #2

Status
Not open for further replies.
3e keer achtereen algemeen 1e geworden +ralf+
La la la la laaa la la la la la la laaaa
edit: het waren 462 punten en ik sta nu 54ste *D

marbossi said:
3e keer achtereen algemeen 1e geworden +ralf+
La la la la laaa la la la la la la laaaa
edit: het waren 462 punten en ik sta nu 54ste *D

Ik sta toch eerste heb nu 1900 punte en sta 45 overal.

Edit// als je het zo bekijkt wel.

De mensen die nu nog iets van BAR in hun manager team hebben weten zeker dat ze nu weinig punten zullen gaan scoren 8P

Gelukkig heb ik een mooi team @ the moment als Fisico nu eens een keer niet uitvalt, dat was mijn pech een beetje..

dat was mijn pech de vorige keer ook...
Nu raikonen en ralf, en moet zeggen, kwali. ging iig goed

tsjo ik werd net vet sagie van fisicella, omdat hij zo lang in de pit stond (lag 2e)...

maar dit van schumi (2x bandje) maakt mijn race weer goed... of niet dan :!

12.000.000 erbij

Last edited:
sinister said:
Geen Duitse wereldkampioen dit jaar +ralf+ +ralf+

deze kan je krijgen :L

Wordt wel lastig. De auto is goed en snel, nu alleen nog die !@#$% banden en dan ist setje compleet. Maar ben bang dat het allemaal wat te laat is. Of der moeten wel hele rare dingen gaan gebeuren hehe. Kampioenschap is nog niet voorbij

Al met al best een goed race volgens mij (tijdens de 1e qualificatie flink punten gekregen ).

Ik denk dat alonso regelrecht op het kampioenschap afgaat .

Last edited:
je vergeet nog 1 ding, als er goede banden onder liggen, dan rest hun nog 1 ding... een andere coureur zoeken...

als bijlage nog ff foto van de band om je een plezier te doen :*

Rudy_W said:
Al met al best een goed race volgens mij (tijdens de 1e qualificatie flink punten gekregen ).

Ik denk dat alonso regelrecht op het kampioenschap afgaat .
Ja ik denk het ook, maar denk wel dat hij het nog moeilijk gaat krijgen tegen ferrarie. Ik hoop trouwens niet dat het een 2e micheal schumacher strax gaat worden, dat hij zonder iets te hoeven doen gewoon kampioen word.

Zoals het nu gaat is het leuk, niet meteen elke race winnen, maar er moet gewoon echt voor gevochten worden. Dan word formule 1 nog aantrekkelijker.
En zoals schumacher nu racet vind ik het ook niet erg als hij weer wat wint, maar dan doet hij er tenminste wat voor.

Last edited:
Status
Not open for further replies.