F Freek_de_Jong . 2 August 2005 #201 sinister said: UitrIJden kan ie wel, alleen als het materiaal niet mee werkt... dan gaat dat niet neej... Click to expand... dat bedoelde ik ook. Want als je hele tijd 1e kan rijden, kan je het het laatste stuk ook wel.... Maarja... denk dat ik die knakker maar weer verkoop
sinister said: UitrIJden kan ie wel, alleen als het materiaal niet mee werkt... dan gaat dat niet neej... Click to expand... dat bedoelde ik ook. Want als je hele tijd 1e kan rijden, kan je het het laatste stuk ook wel.... Maarja... denk dat ik die knakker maar weer verkoop
miichel Well-Known Member 2 August 2005 #202 kan je nu nog meedoen met racen.. anders maak ik er ook 1 aan
DennisM. 6,29s @ 150m 2 August 2005 #204 En sta weer 2de heb een hoop geld alleen ik denk dat ik zo ong. het beste team heb wat je nu kan hebben..
En sta weer 2de heb een hoop geld alleen ik denk dat ik zo ong. het beste team heb wat je nu kan hebben..
F Freek_de_Jong . 2 August 2005 #205 nadeel is dat iedereen bijna raikonen en alonso heeft, samen met michelin, en 2x renealt.... en dus iedereen elke keer evenveel pnt krijgt..
nadeel is dat iedereen bijna raikonen en alonso heeft, samen met michelin, en 2x renealt.... en dus iedereen elke keer evenveel pnt krijgt..
cosworthpower21 A.K.A. ICEMAN T.T.M. 3 August 2005 #206 ik ben in hard en nieren raikkonen fan dus komt mij goed uit!!
marbossi Well-Known Member 22 August 2005 #210 Ik zit net even te kijken of de punten er al bij zijn gezet maar door die &@%# reclame kan ik niet op het linkje klikken :| :L Last edited: 22 August 2005
Ik zit net even te kijken of de punten er al bij zijn gezet maar door die &@%# reclame kan ik niet op het linkje klikken :| :L
F Freek_de_Jong . 24 August 2005 #213 ik denk dat 80% ofzo 715 pnt heeft Waarschijnlijk zullen ze de mensen hebben die afgelopen race 1+2 stonden. En vind het daarom knap dat sommige mensen toch hoger hebben gescoord!!!
ik denk dat 80% ofzo 715 pnt heeft Waarschijnlijk zullen ze de mensen hebben die afgelopen race 1+2 stonden. En vind het daarom knap dat sommige mensen toch hoger hebben gescoord!!!
DennisM. 6,29s @ 150m 24 August 2005 #214 Dan vul maar is in alonso raikonen, renault, mclaeren, michelin En dan nog is een keer in plaats van mclaeren renault dan zie je het verschiL
Dan vul maar is in alonso raikonen, renault, mclaeren, michelin En dan nog is een keer in plaats van mclaeren renault dan zie je het verschiL
marbossi Well-Known Member 24 August 2005 #215 Ik heb dus rai+alo en renault maar ik heb 695 punten. Knap als je met hetzelfde team meer weet te scoren.
Ik heb dus rai+alo en renault maar ik heb 695 punten. Knap als je met hetzelfde team meer weet te scoren.
DennisM. 6,29s @ 150m 24 August 2005 #216 Dus je hebt renault moter en chassis ? en wat voor banden ?