ff jullie mening

Status
Not open for further replies.

DME3

zeg maar Dimitri
Me scoot is nu 1 jaar oud (heb 'm nieuw gekocht), heb 1 ongelukje gehad en heb dus wat kapschade (lange kras in me onderkuip en een kras in linker achterkap). Die vallen niet te herstellen met lakstift, krassen te groot en tot op het polyester.
Wou het eerst bedekken met een sticker, maar de kras zit op een rare plaats om een sticker op te plakken.
Nu ja, dacht er al aan om deze zomer me onderkuip (in het wit) en zijkappen (in het zwart) te herspuiten. Op me scooterbase staan al wat prenten als je me scoot ff wil zien.
Wat zouden jullie doen: zo laten en met krassen rondrijden, toch stickers doen (al ziet het er niet echt mooi uit) of die kappen spuiten???
 
Advertisement - register to remove this

Datis echt helemaal persoonlijk. Ik zou er btw geen stickler op plakken dat staat alleen maar vaag. Ik zou geen zin hebben om me scooter te gaan spuiten voor 1 kras. Maar als je hem toch al wou spuiten, is er geen probleem toch :)
 
tja, dat ligt helemaal aan wat je zelf wilt. als je bijna 18 bent, en je scooter binnekort weg doet, dan zou ik het zo laten. als je er nog een tijd op zal rijden. en hem echt moio wilt hebben, dan zou ik hem proffesioneel laten spuiten.
 
Originally posted by Ozdorp
Datis echt helemaal persoonlijk. Ik zou er btw geen stickler op plakken dat staat alleen maar vaag. Ik zou geen zin hebben om me scooter te gaan spuiten voor 1 kras. Maar als je hem toch al wou spuiten, is er geen probleem toch :)
Wou 'm later (als ie al een jaar of 3 was) laten spuiten, nu nog niet direct dus. Maar ik zie niet echt een andere oplossing dan nu die kappen te spuiten als tjidelijjke oplossing. Ik vind die krassen maar lelijk en me scoot moet mooi blijven toch (het is me schatje:rolleyes: )
Als ik 18 ben, hou ik de scoot hoor, ik hou me scoot 4 ever! Als ik moto/auto heb wordt het een projectje voor meetings enzo8)
 
Waarom zou je hem laten spuiten??? Zelf kan je het toch ook doen, met een beetje geduld is het verschil niet te zien :D
Je dan bijvoorbeeld de kras een beetje op kunnen schuren, zodat de rafels weg zijn en er dan spuitplamuur overheen spuiten en dan weer mooi glas schuren. Daarna de kap weer spuiten, en hij is weer als nieuw 8)
 
Later als ik hem laat spuiten, wordt de hele scoot dus gedaan! Nu dus enkel achterkappen en onderkuip. Ben er bijna uit, spuiten komt in aanmerking. Ik kan het maar s proberen heh:rolleyes:
Enige probleem, me scoot is blauw met zwart. Maar ik kan de kleurencode van dat blauw niet krijgen MBK wil 'm niet vrijgeven:( Daarom dus zwart, hopelijk wordt het mooi !

Zo zou hij er dan uit moeten zien na het spuiten van de achterkappen en onderkuip
1051826779naamloos1.jpg
 
Wat vind je van de hele scoot zwart maken, met fluor-oranje velgen en details als: roostertjes, gaas in voorkap etc.. ook fluor oranje spuiten.....geeft echt wel mooi gezicht dacht ik zo
 
Ik vind het zoals op dat plaatje niet mooi! Spuit dan alle blauwe kappen zwart, dat is wel mooi. Maar zoveel verschillende kleuren is nix IMHO
 
Dat is het 'm juist, ik wil niet al me kappen spuiten. Enkel die die wat schade hebben. Ziet het er dan zo slecht uit???:rolleyes:
 
Denk dat ik maar met de krassen blijf rondrijden:'( Heb net enkele fotows gezien van goed een goed verneukte NRG door lelijke spuitwerk! Zag er helemaal dof uit, ik schaam me in de doed z'n plaats (set-up was wel naais;) )
Vrees dat ik het ook zo verneuk dus ja, mss dat ik het doe als ik me s wat moed in de schoenen heb gedronken:)
 
hey,


als je het heel vlak schuurt en dan veel hele dunne
lagen spuit, dan wordt het echt wel mooi hoor, en de goede spuitbussen (motip of iets)
 
Weet wat ik moet doen hoor, maar die verneukt gespoten scoots schrikken me af (en die zie je nog redeljk veel:'()µ
Mja, we zullen zien hoe de begroting ervoor staat:P Eerst nog race stuurtje, alu treeplanken, giannelli extra.... Als er dan nog iets overschiet ===> spuiten zeker?!??!??:rolleyes:
Maar zal dat dan zo lelijk staan dat zwart achteraan (zie me kleurprent)???
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top