Fast Ac Rocket

Deze maand word de setup nog eens onder handen genomen.
Gaan aantal onderdelen veranderd worden zoals :

Geen Polini Evolution 70 cc maar een Fabrizi Racing FHT 86cc
De Malossi RHQ krukas word verkocht en komt Fabrizi Racing FHT
Uitlaatje blijft de AB-Tuning maar krijgt gezelschap vn de Fabrizi FHT Evolution
Hebo membraanset word Stage 6 membraansetje+Spruitstuk
En er zal nog een Stage 6 Vforce 3 membraan aangekocht worden

Kappen blijven even zoals ze nu zijn want zit met hernia en moet nu veel rusten.
Eind februari zal blok binnen gaan bij AB-Tuning voor dit :

Mina Vert Carters uitkotteren & tunen vr Fabrizi
Fabrizi FHT tunen
Inlaat volledig tunen

Ben nu aan het wachtten op mailtje van AB-Tuning voor het uitkotteren en tunen van mijn blokje,cilinder & volledige inlaat.

@Raymen : jij bent niet de enige die dat hoopt ;)

vette cilinder. is dit u cilinder of foto's van iemand anders .
ben benieuwd wat je hier mee gaat behalen van pk s.
heb je nog fotos van de cilinder waar de poorten goed op te zien zijn en van de inlaat zijde..

Zal nog wel even duren voor het getest word want nu sparen voor het uitkotteren en tunen van alles bij AB-Tuning.
En moet ook nog auto kopen enz,...
Maarja ben zelf ook zéér benieuwd naar de score.
Weet zelf niet wat ik kan verwachtten want heb nog geen score van zon setje gezien.
Dus ik blijf bij het hopen op 13+ pk :D
Dat is het makkelijkst ;)

Wat is er anders aan die krukas? de drijfstang ofzo?
niet mogelijk om de drijfstang in een andere krukas te zetten? deze krukas ziet er niet echt mooi uit of is dat maar een idee?

how much faster is that fabrizi kit over the polini evo. also can that bike with a fabrizi kit keep up with boosters that have aerox engine conversions that have polini evo kits on them.

how much faster is that fabrizi kit over the polini evo. also can that bike with a fabrizi kit keep up with boosters that have aerox engine conversions that have polini evo kits on them.

I don't know how much faster it go's.
But it will be faster than the Evo :)
Let's hope that i can keep up with the mina horizontale scoots..

Back