This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Fast Ac Rocket

dft riddick : jij vind misschien dat het geen nut heeft met een verticaal blok omdat iedereen toch maar een LC blok heeft en ik daar niet tegen op kan?

dft riddick : jij vind misschien dat het geen nut heeft met een verticaal blok omdat iedereen toch maar een LC blok heeft en ik daar niet tegen op kan?

Ben zelf bezig met een vertikaal project en hori project ligt stil ,,

en vst ,, nja kan best maar moet je niet zo grof doen ,,

jij krijgt de EMO van de week

mensen denken inlaat op cil ooh gaat gelijk je cil in FOUT
mengsel gaat door de voet het carter in en dan perst de zuiger het weer in de cilinder. carter tunen bij verticaal is netzo belangrijk als elk ander blok.

indd, beland wel een deel van het mengsel door de cilinder, maar meerendeel belandt op de bodem v/h carter en wordt via de spoelers de cilinder ingepompt als de zuiger omlaag gaat

Ik weet de werking van een mina vert blokje wel hoor
Het gaat er gewoon om dat riddick denkt dat het geen nut heeft om een mina vert blok te tune.
Nu ja raar maar ja
Vandaag ook nog even nitro onderbuik gaan ophalen deze ga ik vandaag er al op proberen te plaatsen.

Thx Thx
Strax ga ik eens alles in elkaar knallen.
Zo kan ik ook beter mijn onderbuik aanpassen.
Zal voor genoeg foto's zorgen ,)

Hier zijn dan de lang verwachtte foto's.
Alvast sorry voor de nogal rommelige kappen maar daar gaat deze week verandering in komen Ga ze allemaal eens mooi afschuren en in filler zetten.
Hier alvast een paar foto's :

De bedoeling is dus dat mijn sr velg mooi in de onderbuik past ( drm ze even open gefreesd )

Voorkap word nog veranderd.

Carbu erbij gezet

Dit was het dan vr vandaag.
Geef maar al jullie goede/slechte reacties.

Vandaag mijn GSX rempomp ook geplaatst.
Staat wel erg netjes.
Vanaf nu ga k me bezig houden met afwerken van de kappen.
Foto's volgen nog wel.

voorlichten heb ik niet
Bedoel je de booskijkers??
Ja deze zijn mss niet meer zo origineel omdat bijna elke rocket dat heeft maar ja vind het gwn mooi.
De rest van de scoot maakt het wel goed dan

als ik zo naar het totaal beeld kijk vind ik: verlengen en andere velgen.

verlengen: alles zit zo dicht op elkaar, blok verder naar achteren zou hem zeker goed doen denk ik

velgen: tja die zijn gwn uber lelijk

kap werk ziet er wel erg goed uit. veel werk aan gehad zo te zien

grt jordi

looks nice :W , ben nu ook bezig met iets nieuw te doe qua optisch gedeelte op m'n projectspirit Leuk dat je ook een recht spruitstuk gemaakt hebt, maar loopt je carbu niet over of zit die niet tegen je wiel?

greetz

Verlengen ga ik echt niet mee beginnen vind hem nu goed staan.
Heb fourche nog tot onder gezet en nu staat alles perfect volgens mijn mening e.
En die velgen zijn idd {! ZEEEEEER lelijk.
Maar als je mijn 1ste post gelezen had wist je dat ik SR velgjes heb.

Greetz

die carb zal ZEKER tegen je wiel aan slepen met je sr velgen, weet wat het is, ik ben ook van plan sr velgen te steken maar zal het op een andere manier aanpakken

ja maar ga een ander spruitstukje laten maken want zoveel maakt een recht niet uit bij mina vert.
En dat wat ik ga laten maken zal niet veel verschil geven tegenover een recht.

Betere inlaat maakt zeer zeker iets uit op verticaal hoor maar ben eens benieuwd hoe jij het gaat maken. Mijne zit er al op en merk bijna geen verschil tegenover mijn recht. Pics komen wanneer mijn optisch project af is.

greetz