This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Fast Ac Rocket

Ga ze gewoon volledig wit spuiten.Kan ze gratis in het wit late spuiten bij carrosserie.Pas wanneer ik alle onderdeeltjes heb zal alles een mooi kleurtje krijgen.Heb al wat in gedachte.

Ga me komende week bezig houden met de kappen en hopelijk heb ik alle motorische onderdelen binnen een tweetal weekjes.

Komt zeker goed met deze next!

ik vind het trouwens jmmr dat heel je 2de pagina zga offtopic is. Beetje jammer dat er mensen over het al dan niet eerst zijn met iets gaan lullen.

Hoop dus ook dat er niet zo veel meer offtopic word gegaan want is niet leuk om te lezen!

Heb je ondertussen al enig idee van kleuren die de scoot zal krijgen?

Deze winter gaat alles de kleur blijven dat het tot nu toe is ( groen dus )
Kappen worden gewoon in primer wit gezet.
En in de zomer ga ik alles mooi kleurtje geven.
Heb al wel een paar prachtige kleurtjes gevonden op Xtreme Colors.
Maar de prijs van di kleurtjes zal ook wel mooi zijn :d dus daarom maar eerst wat sparen.

Deze zal een maandje stil liggen spijtig genoeg.
Er word wel lekker gespaard zodat ik binnen maandje alles kan aankopen.
De rede ervan is dat er een ruggewervel gekneld zit en ik dus zogoed als niets kan doen.Alleen veel rusten.
Eind januari zal er trug updates komen.
Hopelijk begrijpen jullie het en word er niet gezegd van dat het verkocht of weet ik veel word.

Alvast gelukkig nieuwjaar en een fijn 2007 voor jullie allemaal.
Greetss

We w8ten met spanning af. ! STERKTEN

en een gelukkig en gezond nieuwjaar..

Is leuk met die Zelfgemaakte uitlaat

ga ook eentje laten maken op maat door DPR

Kunnen we dan eens sprinten

Jammer dat er geen Vertikale sprintklasse is

je hebt aleen maar van die omhoog gevallen boosterronny's met ZX'sen :+

rempomp is niet radiaal denk ik

Ik weet het zelf ook niet ken namelijk niets van dat soort dingen maar heb me laten informeren door een aantal mensen van dit forum ook die wel zeiden dat het een radiale is.
Maar maakt niet echt uit vind het gewoon mooi staan op mn stuurtje.

binnen een tweetal weekjes ga ik foto's maken dan is hij al veel verder gevorderd.

Greets

Vet bezig :W

Wij gaan volgend seizoen eens een sprintje trekken denks

greetz

Daar houd ik je aan
Vandaag nog even TP vertandingsdeksel gestoken.
Nu nog even blokje wat meer aanpassen voor mijn poulies want ze raken nog een beetje.Achterkap is ook zogoed als klaar.
Nu Aerox onderbuik aanpassen op andere kappen en plaatsen.
Foto's zullen er pas binnen weekje ofzo zijn.

wat heeft het voor nut bij een vertikale scooter je carters te tunen ?

ik denk dat je beter naar je inlaat kijkt ofzo ipv je carters te tunen ,, want heeft nixs met je carters te zien hé komt immers door je cilinder heen naar binnen

Grtzz Jelle

heeft wel een nut om je mina verticaal carters te bewerken,veel vermogen en koppel komt er niet bij,maar toch een beetje en das wel belangrijk

recht spruitstuk is niet moeilijk om het zelf te maken,maar dat voel je het verschil wel aan je vermogen en koppel

jij krijgt de EMO van de week

mensen denken inlaat op cil ooh gaat gelijk je cil in FOUT
mengsel gaat door de voet het carter in en dan perst de zuiger het weer in de cilinder. carter tunen bij verticaal is netzo belangrijk als elk ander blok.