This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Fast Ac Rocket

Sterkte man, Heb het ook al twee keer voorgehad met camino in een putje en gaf juist volle gas volledig overgeslagen vol schaafwonden en moete naaien ... en dan is me een zip op een boom afrukking van mijn bot toen. Dan begin je ook wel eens na te denken en kheb daar veel uitgeleerd. kbesteed nu meer aandacht aan veiligheid.
Laat het mss best ff rusten bij u ouders, maar je kan met de fiets ook vallen e.

En als u besluit echt vaststaat dan mag je mij de prijs van je uitlaatje eens laten weten die wil ik wel dan

Groetjes en veel sterkte
 
Heel spijtig van je scooter enzo natuurlijk, maar dat van je shortje en al je andere zomerkledij is je eigen schuld. Je moet snappen dat je niet met iets gewoons op de weg bent. Zo'n dingen kunnen er eenmaal gebeuren.

Eigen schuld dikke bult zeggen ze!

dus ja, spijtig van je scooter is natuurlijk echt niet leuk!
 
Dat het niet slim was van in t-shirt en short te rijden zal ie zelf ook wel snappen nu , moet je er niet zo inwrijven ! Is idd zonde van je scoot en spijtig dat je hem moet verkopen ...
 
echt heel kut voor je

probeer je ouders overtehalen om verder te mogen gaan


anders heb ik wel interesse in onderdelen
 
ow damn zo spijtig!
kzou het echt nog overwegen om er niet meteen mee te stoppen hoor
je was echt supergoed bezig man, praktisch beste verticaal project die ik ken, verlangde echt om jou te zien rijden om heule en harelbeke.
Denk er echt nog even over, je kan er heel veel spijt van hebben!
sterkte nog met het herstel!
 
Ik zou er idd tg ook nog eens heeel goed over nadenken hoor!

Je heb nu al iets speciaals omdat het verticaal is dus waar zou je hem niet afmaken!

Afmaken en naar heulen/harelbeke komen om die prijzen te winnen en dan kan je nog altijd verkopen!
 
je zal niet de eerste zijn die dankzij een ongeluk alles verkoopt, en daarna vreselijk spijt krijgt...!

denk er nog even over na, maar het is uiteraard je eigen keuze...

hoe gaat het met jouzelf?

desalniettemin, dit project is écht tof!!!!!

grtz Ken
 
kijk, das dan zwaar klote :S suc6 met herstellen en jammer dat die weg moet
is volges mij ook 1 van de weinige verticale die em echt blaast...
gr.