Extreme powers nrg

Originally posted by extreme power
Ja dat heb ik gebruikt nu zat ik zo te denken kan het niet gewoon de ring zijn geweest in je torque die versleten is.
Dat die daarom heen en weer is gaan klapperen.

Ik heb die torque van jou eens even goed gekeken en op de onderste ring zat speling, de bovenste zat er helemaal niet op. Ik heb die van men std poulies overgezet maar hier zou het dus best wel eens aan kunnen liggen.
 
Update scooter gaat helemaal uit elkaar volgende week komen verstevegings stangen op, moet blok splitsen lagers zijn dood.
En ga voorkap plamuren word wel mooie kortom weer hoop tedoen zal je op de hoogte houden met foto´s.
 
Aangezien vandaag niemand op de scooter chat was en ik dus niet veel tedoen had ging ik maar prutsen aan me scooter met stangen met dit als resultaat.
Afbeelding%20405.jpg

Afbeelding%20406.jpg

Afbeelding%20410.jpg
 
Last edited:
Originally posted by monstaboy
Ziet er wel grappig uit, maar echt nut heeft het niet.. las die buizen vast aan je frame, dan pas heeft het nut.

Tuurlijk heeft dat wel nut :|

Veel mensen denken dat die stangen er voor versteviging op zitten, het gaat echter gewoon om stugger rijgedrag...

Extreme, wijs ding...
 
Originally posted by DNA-Menno
Tuurlijk heeft dat wel nut :|

Veel mensen denken dat die stangen er voor versteviging op zitten, het gaat echter gewoon om stugger rijgedrag...

Extreme, wijs ding...

uhm ff lezen hij zegt dat ze er voor de sier op zitten;)
 
Ik zit er nu toch over te denken om ze echt goed vast tegaan maken had gisteren iemand gesproken die zij dat het ook met rijden een voordeel geeft klopt dat.
 
ik denk dat jeje benen er tegen aan kan klemmen als je door de bocht gaat?? Dat zou een voordeel voor mij zijn..
Iets anders kan ik niet bedenken.
 
Aangezien ik 4 weken niks meer aan me scooter heb gedaan vond ik het wel weer is tijd om een beetje te knutsellen met dit als resultaat.
Afbeelding%20461.jpg


Verder heb ik ook carterkap gespoten foto´s post ik later.
 
Last edited:
En waar wil je je voeten nou neerzetten? Nog ff een reactie op DNA-Menno.. ik weet heus wel waarvoor die dingen er normaliter op zitten hoor maar je ziet toch aan de bevestiging al dat het gewoon geen nut KAN hebben? Ik bedoel.. die buizen schuiven dwars door die klemmen heen waar ze aan vast zitten..
 
Back
Top