This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Extreem Runner BT

De internet speurtocht was succesvol :+ Mooie clamp :* kan niet wachten op de foto's van het veersysteem.
 
Dennis.. als ik zo moet geloven wat er gezegt wordt, is het zeker wel Tov

Beter zet je er vaart 8ter

weksel
 
Bedankt voor de reacties weer mensen .

Het stuur word gewoon een M-stuur .

Ik ben idd nummer 2 met een onderlangs veersysteem op piaggo , Chezzmo aka Remie was de eerste met zijn Special zip .
Het systeem opzich is netjes geworden , het is alleen nog niet netjes en afgewerkt , zodra dat dat klaar is krijgen jullie een foto ervan .

Matties : Ik heb er niks meer aan gedaan .
 
Zoals jullie zien heb ik de topicnaam aan laten passen en is mijn nickname ook veranderd . Zo is het wat duidelijker wie er bij de Extreem Customizers groep zit .

Zoals sommige van jullie misschien gemerkt hebben stonden mijn kappen en voetplaatjes te koop in piaggo marktplaats . Ik ga er niet mee stoppen ofzo , ik vind alleen een runner eigenlijk niet mooi genoeg om een echte special scoot te worden . Daarom zal er ook geen runner kappenset op de scooter komen . Welke kappen er wel op komen , word tegen die tijd wel duidelijk . Ook het frame zal Extreem P) onder handen genomen moeten worden voor de komende kappenset , schrik dus niet van foto's waarbij er haast niks van het frame overblijft , dat hoort zo .

Binnenkort een update van het frame en het veersysteem , wat dus wel gewoon blijft zitten .

Tot zover even deze nieuwsflits .
 
Thx mannen .

bassP : dit waren splinternieuwe kappen , die had ik nog niet zo lang .

Nick. : we zien ons idd morgen .
 
Maikel . Ik ben niet echt fan van aerox kappen en ik zal ze ook niet op mijn scooter willen .

Ik vorm samen met een vriend van mij Extreem Customizers , zou ik dan mij kappen LATEN aanpassen , denk je?
 
Last edited: