David
de RAAF
Originally posted by DoiF
[offtopic]Xander kan er ook wat van [/offtopic]
Maarum, het is dus wel zo dat die kartcarbs zo gevoelig zijn voor weersomstandigheden, waarom is dat dan wel zo?
luchtvochtigheid
Originally posted by DoiF
[offtopic]Xander kan er ook wat van [/offtopic]
Maarum, het is dus wel zo dat die kartcarbs zo gevoelig zijn voor weersomstandigheden, waarom is dat dan wel zo?
Originally posted by DoiF
[offtopic]Xander kan er ook wat van [/offtopic]
Kwil dr met mn DO carb ook nog wel es last van hebben, zkr rond de koudere tijden...Zelfs na goed warmrijden is het bij volgas nog steeds *bwooooohhh...*Originally posted by Sushi
luchtvochtigheid
Is grapje, relaxOriginally posted by Alexander
Ik type gewoon snel en ga niet alles zitten verbeteren kwa typefoutjes.
Amen..:WOriginally posted by Alexander
hahah Mja zo bedoel ik het niet, maar sommige mensen zijn dan zo eigenwijs en verspreiden verkeerde informatie op een forum waar niemand wat aan heeft (vaak blijven ze ook volhouden dat ze beter weten en dat de rest uit ze nek lult). Als er dan niks van gezegd wordt gelooft iedereen het en kan je het daarna nog eens 40x vertellen omdat ze het dan b.v hier gelezen hebben en zeggen dat dat klopt
Daarom is het zo mooi dat ej erover kan discussieren We zitten hier niet voor niks tenslotte, we kunenn allemaal van elkaar leren. :*
Originally posted by DoiF
Kwil dr met mn DO carb ook nog wel es last van hebben, zkr rond de koudere tijden...Zelfs na goed warmrijden is het bij volgas nog steeds *bwooooohhh...*
Wel iets aan te doen neem ik aan?Originally posted by Sushi
Vooral nu, die schommelingen tussen erg droog en erg vochtig weer zijn ook met bijv een DO carb goed te merken....
:|Originally posted by enamer
ik geef de schuld aan de bosbouwschool in apeldoorn en lecoba
Originally posted by DoiF
Wel iets aan te doen neem ik aan?
Originally posted by Sushi
Mja, zover ik weet is het gewoon ff opnieuw afstellen....
Of natuurlijk je helmbak filter met vochvreters behangen
Originally posted by Buubdaman
"Carbu is gevoeliger voor weerveranderingen dan conventionele carbu"
waarom?
Originally posted by Buubdaman
merci,
btw tillotson kost 70 euro... mja zal wel heel brak zijn dan.
En wat van de combo powerbox (wel berekende) en kartcarb
dan bouw je lichte reserve in..
om afstelfoutjes te corrigeren?
Originally posted by Alexander
Hahaha denk je dat ik daar niet allang mee bezig ben geweest De carbu is 14,31 mm dus dat gaat helaas niet op.....