Originally posted by enamer
nou je hebt bij deze dingen 3 schroeven een stationair schroef een lucht schroef en een brandstof schroef (geen uitwiselbaare sproeiers dus) dit moet je eerst onder de knie krijgen hoe je dit moet afstellen (wat ik nu niet ga doen want dat duurd me iets te lang) maar mischien maak ik van de week nog wel ff een post hoe je een membraancarb kan afstellen
dan heb je nog het probleem dat je aan het afstellen blijft door veranderingen in de luchtvochtighjd temp enzovoords dit komt omdat het benzinemengsel door (meestal 3) membramen heen moet en dat bij verandering van temp en luchtvochighijd veranderd de luchtdikte en je kan je wel voorstellen van dune lucht makelijker door een membraantje heenkan als dikke lucht (deze menbranen trillen) (als je aan de schijterij bent komt het er ook makelijker uit)
dus kan je weer aan het afstellen
hier ff een link hoe een tilitson en een walbero carb er vanbinnen uitziet
http://www.aerocorsair.com/id27.htm
de bovenste (walbro) is de carb waar ik me werk
Originally posted by enamer
......
dome vragen zijn er niet....
dome mensen zijn er wel.... ze zijn zo kortzichtig dat ze denken alles te weten... tewijl er toch mensen zijn met oprecht vragen en tips daar is dit forum tog voor en ja iedereen die hier op dit forum vragen stelt probeert het zichzelf makelijker te maken...
dat noem ik dome andwoorden......
Originally posted by enamer
ok alexander als je het zo goed weet...
ik neem er morgen wel ff een me van me werk en ik zal wel ff foto's maken
dus ik zouw die dingen niet kunnen afstellen??? komop zeg ik werk nu al 4 jaar dagelijks met ketingzagen waar ik regelmatig aan moet afstellen en ik heb nog nooit een vastloper gehad... mijn zaag heeft een stationair een lucht en een branstof schroef
en ik kan het weten slimerik
Originally posted by enamer
2 sushi dat heet disleksie sorry kan ik ook nix aan doen en jij ook niet is aangeboren he...
Originally posted by Buubdaman
kga denk ik ook maar voor een 24mm kartcarbu,
afstellen, mja zit hier kartzaak die wilt helpen maar is best makkelijk met mengsel meter, en uberhandig omda tje geen vlotter hebt, maar de vacuum die op je carter moet, kan volgens mij ook gewoon je vacuum slang aan die van je tank loopt, (die je ook std hebt (als je pia hebt bijv.))
iemand verder trouwens nog opmerkingen over reviseren? enzo
Originally posted by Buubdaman
kga denk ik ook maar voor een 24mm kartcarbu,
afstellen, mja zit hier kartzaak die wilt helpen maar is best makkelijk met mengsel meter, en uberhandig omda tje geen vlotter hebt, maar de vacuum die op je carter moet, kan volgens mij ook gewoon je vacuum slang aan die van je tank loopt, (die je ook std hebt (als je pia hebt bijv.))
iemand verder trouwens nog opmerkingen over reviseren? enzo