tha jaguar
Evo Jaguar
Het begon een jaartje geleden. Ik was geslaagd en kreeg een scooter van me ouders. Het was een nieuwe yamaha aerox met jaguar kappen. Ik helemaal blij en daar dus een tijdje mee rondgereden.
Hier 2 foto's van de scooter toen:
Setup toen:
- Getunede Standaard Cilinder
- Yasuni C16
- 17,5mm Dell'Orto
- Polini Speedcontrol
- Malossi Multivar
Een vriend van me had een dragster met een doppler 70cc cilinder erop. Nou je raad het al jahoor ik moest net zo hard als hem gaan rijden. Na een keertje op ze scooter te hebben gereden was ik helemaal verkocht. Ik moest en zou ook gaan vlammen. Na een tijd met een uitlaat en vario te hebben gereden werd het dan eindelijk tijd. Ik maakte me ouders wijs dat me standaard cilinder kapot was gegaan en het feest kon beginnen. Dit er toen maar onder gelegd:
Cilinder: Polini 70 Evo Type 6
Krukas: Doppler Competion Pen 12
Carburateur: Oko 28mm D-slide
Spruitstuk: TP 25mm
Membraam: Polini Evo
Vario: TJT Maxivar F1
Koppeling: Malossi Delta cltuch
Koppelinghuis: Malossi wingbell
Uitlaat: Yasuni c16
Ontsteking: Standaard Bewerkt
Vertanding + Poulies: Standaard
Scooter toen in beunstatus :#
Bewerkte Standaard Ontsteking })
Nieuwe Evo Cilinder
Spruit + Zuiger Gemonteerd
Standaard Vertading in het schone Carter *D
Dit was het zo ongeveer wel. Zo heb ik me nieuwe evo cilinder toen ingereden. Na 70 kilometer kreeg ik me eerste probleem al, me koelvin was losgeraakt en me pin op me vliegwiel was kapot getrokken. Toen dacht ik bij mezelf laat ik het maar meteen goed doen anders blijft alles kapot gaan. Dus heb ik het meteen maar goed gedaan en meteen alles snel te nemen.
Setup:
Cilinder: Polini 70cc Evolution
Krukas: Doppler Competition pen 12
Ontsteking: Malossi MHR Binnenrotor+Eprom
Uitlaat: Yasuni C20
Carburateur: OKO 28mm D-slide
Spruitstuk: Malossi 25mm Recht/ TP 25mm
Membraam: Polini Evo
Luchtfilter: Malossi MHR E13
Bougie: NGK 10 Iridium+NGK Rode Kabel
Vario: TJT Maxivar F1
Halfpoulie: TJT Maxivent
Koppeling: Malossi MHR Delta Clutch
Koppelinghuis: Malossi MHR Wingbell
Poulies: Malossi MHR Overrange 128mm
V-Snaar: Malossi MHR Overrange Snaar
Vertanding: Malossi Primair 13/44
Moet nog komen:
Vertandingsdeksel: Top Performance
Vertanding: Polini Secundair 14/41
Carters en Cilinder laten Tunen!
Carburateur: Iets anders (als laatste)
Extra's:
- Motorkit Wit Achterspatbord
- Koso Toeren/ Temperatuur Meter
- Kabelboom Verwijderd
- Carterkap Bewerkt
- Bridgstone ML50 Banden
- Rode Gril en Kilometerkap
- Sigma BC500 Fietsteller
- Stopknop
- Betor Gasveer
- Tomaselli Snelgas
Moet nog Gebeuren:
- Subframe laten lassen
- Wat dingen laten spuiten
- Oversized schijf
Foto's:
De hele Overbrenging :# (Poulies thnx 2 Lucas!) (Wingbell Thnx 2 Xander!)
In het Carter Moet nog vastzette ff derin gedaan voor foto 8)
Yasuni C20 8) (Thnx 2 Rick!)
Carburateur (Thnx 2 Edwin) + E13 Filter + Evo Membraam en TP 25mm Alu Spruitstuk (Thnx 2 Edwin!) +ralf+
Nu met Malossi Recht Spruitstuk (Thnx 2 Juriaan!)
Cilinder + Ontsteking + Carburateur Gemonteerd en Afgesteld *D (Thnx 2 Chiel!)
Eprom, Bobine en Bougiekabel :W
Bewerkte Carterkap en E13 Filter!
Bewerkte Carterkap met Cilinder en op de Achtergrond de C20 :O
Achterkant Bewerkte Carterkap (Die 3 gaatjes) en de achterkant van de mooie c20
Nu een paar foto's van het blok tot nu toe:
Met Motorkit Spatbordje 8)
:~:~:~
Tot de volgende Update!{!
Hier 2 foto's van de scooter toen:
Setup toen:
- Getunede Standaard Cilinder
- Yasuni C16
- 17,5mm Dell'Orto
- Polini Speedcontrol
- Malossi Multivar
Een vriend van me had een dragster met een doppler 70cc cilinder erop. Nou je raad het al jahoor ik moest net zo hard als hem gaan rijden. Na een keertje op ze scooter te hebben gereden was ik helemaal verkocht. Ik moest en zou ook gaan vlammen. Na een tijd met een uitlaat en vario te hebben gereden werd het dan eindelijk tijd. Ik maakte me ouders wijs dat me standaard cilinder kapot was gegaan en het feest kon beginnen. Dit er toen maar onder gelegd:
Cilinder: Polini 70 Evo Type 6
Krukas: Doppler Competion Pen 12
Carburateur: Oko 28mm D-slide
Spruitstuk: TP 25mm
Membraam: Polini Evo
Vario: TJT Maxivar F1
Koppeling: Malossi Delta cltuch
Koppelinghuis: Malossi wingbell
Uitlaat: Yasuni c16
Ontsteking: Standaard Bewerkt
Vertanding + Poulies: Standaard
Scooter toen in beunstatus :#
Bewerkte Standaard Ontsteking })
Nieuwe Evo Cilinder
Spruit + Zuiger Gemonteerd
Standaard Vertading in het schone Carter *D
Dit was het zo ongeveer wel. Zo heb ik me nieuwe evo cilinder toen ingereden. Na 70 kilometer kreeg ik me eerste probleem al, me koelvin was losgeraakt en me pin op me vliegwiel was kapot getrokken. Toen dacht ik bij mezelf laat ik het maar meteen goed doen anders blijft alles kapot gaan. Dus heb ik het meteen maar goed gedaan en meteen alles snel te nemen.
Setup:
Cilinder: Polini 70cc Evolution
Krukas: Doppler Competition pen 12
Ontsteking: Malossi MHR Binnenrotor+Eprom
Uitlaat: Yasuni C20
Carburateur: OKO 28mm D-slide
Spruitstuk: Malossi 25mm Recht/ TP 25mm
Membraam: Polini Evo
Luchtfilter: Malossi MHR E13
Bougie: NGK 10 Iridium+NGK Rode Kabel
Vario: TJT Maxivar F1
Halfpoulie: TJT Maxivent
Koppeling: Malossi MHR Delta Clutch
Koppelinghuis: Malossi MHR Wingbell
Poulies: Malossi MHR Overrange 128mm
V-Snaar: Malossi MHR Overrange Snaar
Vertanding: Malossi Primair 13/44
Moet nog komen:
Vertandingsdeksel: Top Performance
Vertanding: Polini Secundair 14/41
Carters en Cilinder laten Tunen!
Carburateur: Iets anders (als laatste)
Extra's:
- Motorkit Wit Achterspatbord
- Koso Toeren/ Temperatuur Meter
- Kabelboom Verwijderd
- Carterkap Bewerkt
- Bridgstone ML50 Banden
- Rode Gril en Kilometerkap
- Sigma BC500 Fietsteller
- Stopknop
- Betor Gasveer
- Tomaselli Snelgas
Moet nog Gebeuren:
- Subframe laten lassen
- Wat dingen laten spuiten
- Oversized schijf
Foto's:
De hele Overbrenging :# (Poulies thnx 2 Lucas!) (Wingbell Thnx 2 Xander!)
In het Carter Moet nog vastzette ff derin gedaan voor foto 8)
Yasuni C20 8) (Thnx 2 Rick!)
Carburateur (Thnx 2 Edwin) + E13 Filter + Evo Membraam en TP 25mm Alu Spruitstuk (Thnx 2 Edwin!) +ralf+
Nu met Malossi Recht Spruitstuk (Thnx 2 Juriaan!)
Cilinder + Ontsteking + Carburateur Gemonteerd en Afgesteld *D (Thnx 2 Chiel!)
Eprom, Bobine en Bougiekabel :W
Bewerkte Carterkap en E13 Filter!
Bewerkte Carterkap met Cilinder en op de Achtergrond de C20 :O
Achterkant Bewerkte Carterkap (Die 3 gaatjes) en de achterkant van de mooie c20
Nu een paar foto's van het blok tot nu toe:
Met Motorkit Spatbordje 8)
:~:~:~
Tot de volgende Update!{!
Last edited: