Evo-Fire

Status
Not open for further replies.
dat subframe?
GEEN SMOEL

dat gefrees in je kappen?
GEEN SMOEL

het is gewoon een andere stijl als jij had betekent niet gelijk dat het lelijk is.

ik vind het vreeswerk (tribal) wel passen bij het verlengde verlaagde:)
subframe zou ik wel beter afwerken;)
 
mann, begrijp me niet verkeerd, het idee is goed. maar dat verlengde zuigt dood. het doet me denken aan de tamdum die me oma heeft. en het lijkt me ook een beetje overbodig om hem zo ver te verlengen. voor de rest zal het wel gaan knallen, mits je je banden oppompt :p
 
Tip 1: Post alles in je eerste post, gebruik dus de knop "EDIT".
Tip 2: Gebruik hoofdletters en punten
Tip 3: Geef nuttige info, geen geblaat met 1 woord per regel en dat soort ongein.

Dat subframe? Lijkt me niet heel praktisch, maar dat is een kwestie van uitproberen. Frezen in je kappen is inderdaad een persoonlijke keuze. En de setup heb ik wel vertrouwen in..

Bart
 
Ziet er wel vet uit. verlengde ziet er ook vet uit maar is mischien wat onhandig. En btr maak je dat nos logo dicht:p
 
ik zet die tribals zelf niet, maar vind het hem wel staan. mooi plekkie voor gekozen ook...

zou zelf de verlenging iets minder extreem maken, iets van 20cm er vanaf? dan lijkt het iig alsof het blok er ook nog bij hoort in plaats van dat het er achter aan hobbelt :7

succes verder!!
greetz Ken
 
Extreme verlenging :p, als die tribals af zijn zal het wel vet zijn. Alleen die nos in de voorkap is iets minder.

Kun je ook mss is alles in je eerste post plaatsen dat leest iets gemakelijker.
 
Extreme verlenging :p, als die tribals af zijn zal het wel vet zijn. Alleen die nos in de voorkap is iets minder.

Kun je ook mss is alles in je eerste post plaatsen dat leest iets gemakelijker.

ja is goed zal thuis ff veranderen en dan post ik alles in 1 post:)
 
ziet er lekker uit, lekker lang.

nu nog een echte sprint setup en dan is het compleet;)

maak je subframe wel wat minder "breed" zpdat het beter aansluit bij je blok

grt jordi

setup word

Cil: Polini evo *max tuned by TT tuning
Carb: 28mm oko*max flow
Krukas :word polini evo moet nog kopen
onsteking: Hpi 04'
vario: polini evo
Vsnaar: malossi Mhr
poulies: Malossi Mhr
koppeling: Malossi Mhr
uitlaat: Dpr c30

lijkt me aardig setupje voor een jongen van 15 jaar:D

J²-Tuning
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top