Evo-Fire

Status
Not open for further replies.
Ik vind het allemaal wel tof :), dit is iig niet zo'n project wat binnen een halfjaar af is, wat ik best wel vaak zie...
Gelukkig leer je van fouten.
 
Wat een gebitch de laaste tijd hier op het forum. Ik zie dat je in beginfase bent en zal af en toe is een kijkje nemen wat het word, maar polyester zou ik niet op een gelakt kapje plakken dat breekt gelijk af van een beetje frictie..
 
Jongens hou eens op met mieren:X Als hij dit zo wil doen laat hem, blijft het mooi en blijft het zitten..heeft hij geluk:). Valt het eraf waar je bij staat begint hij opnieuw en leer je van je fouten:W. Kost mss wat geld en tijd mjah jammer dan, leer je van.

Tuurlijk heeft DG ook wel beetje gelijk dat je moet researchen over de producten waar je mee bezig bent. Maar om nou pagina's vol te blaten over dat hij een ''beunhaasch'' is...boeiend:rolleyes:
 
Jezus CLOSE mijn pagina maar is tog alleemaal gezeik en gekloot ik ga wel verder zonder update's en foto's te laten zien jullie stikken er maar in en je ziet hem wel als die af is op meetings of waar dan ook gezeik van jullie ben ik spuug zat. jullie zijn de beste hebben de mooiste scooter meeste geld er in gestoken laten alles doen bla bla bla kopen goede onderdleen laten tunen en staan aan start kijk mij ik ben stoer ik ben snel. zo ben ik niet ik die het lieft ALLES alleen. en wil ook iets aparts bereiken en als ik een foto post van een kap die NET in de plamuur staat is dat mss beun maar dan moet die nog geshuurt worden ofnie ? jullie lopen al te zeiken terwijl je niet eens door hebt van hea als die kap gschuurt is kan die best mooi worden..

vind jmmr dat het zo moet maar CLOSE graag kijk anders maaar verder op andere sites ofzo

MZZL J²-Tuning
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top