Evo-Fire

Status
Not open for further replies.
Sorry , maar ik vind et totaal niks :p .

Hij is gewoon echt te lang , hij staat achter lager als voor , tribals uitfrezen is zoooooo 2002 .

Hier sluit ik me bij aan.

Imo is er apart gewerkt aan de verschillende kanten vd scooter zonder naar het geheel te kijken. Origineel is het wel als ie eenmaal af is.
 
Gast ! moet je nou echt overal zo lopen te k*nkeren op iedereen ?!
Deze jonge probeert wat leuks te bouwen en dan kom jij weer met je hoofd.
Beter reageer je niet meer.. scheelt een hoop commentaar, gezeik en nutteloze posts.. denk een beetje mee met de rest henk.

Om hierover terug te komen..
Jullie (mws) lope bijna allemaal altijd super wreed te doen en beidehante opmerkingen te maken omdat jullie weten dat jullie mooie scooters hadden waar veel geld in zat..
en als iemand er iets over zegt gaan jullie scheinheilig lopen doen... erg zielig..

Maar zoals ik al eerder zei.. dit vind ik dus echt vet die scooter, dit is meer dan snel blokje op laten bouwen, Kappen naar spuiter (of carbonner:p) dat kan iedereen dit is origineel..
SUcces ermeej groete jan!
 
maar misschien heeft ferious beta een beetje hoge eigendunk. ik vind het een leuk project hij is 15 jaar en al goed op weg ik zie veel mensen dat niet doen op hun 15e dus laat die jonge gewoon lekker ze gang gaan tuurlijk heeft iedereen eigen smaak maar kraak hem niet af.
succes verder
erik
 
Ziet er goed uit allemaal :) freeswerk had ik persoonlijk niet gedaan, maar je bent wel goed bezig!

Nog even over iedereen die jordy af loopt te zeiken.

feit dat er gezegd dat ie 15 is zegt al genoeg over de kennis die mensen over mede members hebben, als je niks weet zeg dan ook gewoon niks. we komen hier niet om ruzie te maken toch?
 
Sorry dat ik reageer maar dit gaat nergens over.

Wat ik met mijn reactie bedoelde is, dat subframe staat gewoon niet netjes.
en dat tribals enzovoort eruit frezen, ik weet zeker dat die daar volgend jaar spijt van heeft. ik mag toch me mening geven, mss kan hij er wat mee.

En dat over mijn "uber" scooter, daar gaat het nu niet over en zelf vond ik het geen "uber" scooter, hij zag er leuk uit en ging wel vooruit....
Kan zo een paar vettere opnieuwen, maar laten we geen oude koeien uit de sloot halen.

Oi, en succes met je project


heey tuurlijk mag iedereen zijn mening geven en die tribal heb ik zelf verzonnen en is nog niet klaar en ik wil graag ander verlengstuk die van boven af naar blok loop met een systeem dan ik geen veer hoef maar dit is alleen om te kijken of het mooi kan worden maar die reactie zat mij neit in de weg :) iedereen zijn eigen mening ?

J²-Tuning
 
jongens jonges..,, waar zijn we inhemelsnaam mee bezig:S we lijken wel stel kleine kinderen jordy reeageer.. er word commentaar geleverd over jodry WAAROM? hij geeft zijn meing okeej zijn mening was hard en had mss anders gekunt maar wat dan nog... vergeet dat hele bericht en verdergaan

En over Die tribal iedereen heeft zijn eigen smaak en ik wilde gewoon wat aparts in mijn kappen ik ben ook nog lang niet klaar met mijn voorkap met die vierkantjes bijvoorbeeld daar komen steeds kleinere vierkantjes boven en dan lijkt het wel mooi maar je moet tog ergens beginnen..

Kortom kappen met elkaar afkraken iedereen zijn eigen mening!!!
danke:)

J²-Tuning.
 
eey mensen ben net nog ff verder gegaan met mijn buddy :) ben begonnen met schuren maar is natuurlijk nog lang niet klaar

[ir]http://i10.tinypic.com/34gvmkk.jpg[/ir]
schuin voor

[ir]http://i7.tinypic.com/2e2m64o.jpg[/ir]
achterkant

[ir]http://i9.tinypic.com/44ja9g0.jpg[/ir]
zijkant

dat was het weer volgende keer meer:)

en reageer ff wat je er van vind ...Oi..²

J²-Tuning
 
Dat ziet er dan wel weer gruwelijk uit :).
Zoveel mogelijk poly en geen plamuur proberen te gebruiken, we hopen niet dat het gaat scheuren ;).

Oi
 
Hou er wel rekening mee dat je 10/15cm lager zit :p dat ding was al laag, dus je zitpositie veranderd behoorlijk denk ik, maar wel super vet!
 
Om hierover terug te komen..
Jullie (mws) lope bijna allemaal altijd super wreed te doen en beidehante opmerkingen te maken omdat jullie weten dat jullie mooie scooters hadden waar veel geld in zat..
en als iemand er iets over zegt gaan jullie scheinheilig lopen doen... erg zielig..

Maar zoals ik al eerder zei.. dit vind ik dus echt vet die scooter, dit is meer dan snel blokje op laten bouwen, Kappen naar spuiter (of carbonner:p) dat kan iedereen dit is origineel..
SUcces ermeej groete jan!


wat is dit nou weer voor lulkoek, nu deugen we allemaal van mws niet ofzo? iemand van ons geeft ze mening, dat kan jou misschien dwars zitten, maar ga nou niet gelijk iedereen van mws over 1 kant scheren ;) want je kent me niet eens.

btw, die kap die je aan het maken bent, is die shit :D
 
eey mensen bedankt voor reacties allemaal en ik heb er al op gezeten dus sterk is het cker en ik vond dit ook vet bedankt allemaal..

J²-Tuning
 
Erruuggg vet jonge! ik ben atm zelf ook bezig met een firefoxje maar om em mooier en vetter als die van jou te krijgen zal moeilijk worden!:p maar ik ga zeker mn best doen! *en zowiezo niet na-apen van jou:)*

Gr en veel suc6
 
ik vind het steeds leuker worden...
ik had het zelf niet zo gedaan maar iedereen moet vooral doen wat hij ZELF wilt. opmerkingen die andere niet aan staan kan je verwachten in een democratie. ik vond de tribals netjes...

alleen een tip: ga nu verder met een bepaalde kap ofzo en maak dat af..
alles half doen is imo zonde van je tijd en wanneer je elke keer weer een resultaat boekt (door kap af te hebben ofzo) vind je t zelf leuker ;)
 
Hij heeft toch gewicht nodig aan de achterkant , om minder wheelspin te hebben :p.

Jammer genoeg moet ik ook zeggen dat de style van het poly zadeltje me niet aanstaat met die hoeken erin :( .
 
Zeker tof. En erg orgineel! Ben zeer benieuwd hoe het eindresultaat is, en hoe die loopt! Heel veel succes er nog mee.
 
Ziet er nice uit *D.. khad die hoeken gezien van de achterkant iets meer rond laten lopen aangezien de hele firefox qua lijnen zo rond is als het maar kan.

Verder tof dat je je geen reet aantrekt van de kritiek en uitvoert wat je zelf wil :). Ben benieuwd,
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top