This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Evo Benelli 491

Status
Not open for further replies.

Kon het niet laten om deze nog even erop te zetten!
Blokje aan het wachten tot hij onder de benelli mag .

heeyy roel ,

ziet er goed uit jonguh .. en als je er toch stiekem wieldoppen op gooit pak dan spinner wieldoppen +ralf+ . Voor de rest ga zo door roel ..

Zaterdag lassen we er nog een frameversteviging tussen en dan zijn hopelijk begin volgende week de busjes gedraaid.

Shit lijkt wel of knaar m'n eigen blokkie kijk, alleen is bij mij het blok en de evo zwart en zit er wel een binnenrotor en overrange in ^^
hoopte de eerste benelli project hiero te openen, maar ik wordt dus de tweede alvast maar voorproefje van mijn blok dan maar?

aaah, roel! je had me de feauteau's al laten zien en was erg gecharmeerd van je blokje..je wist dat ik dr ook mee bezig was he heel erg 'jammer' dat jij ook bezig bent met die wieldoppen, dat moest soort van mijn special item worden naja, nu gaan we gewoon ff een team worden wat dat btreft iig veel succes verder & spreek je wel weer! oi!

Update @ eerste post!

@ zipsp|Castrol: Wieldop komt er niet op. Was een lolletje en komt er dus ook niet op.

Verder bedankt voor alle reacties !

Kneiter said:
Gvd loopt die van jou nog eerder als die van mij.

Onee ik geef je gewoon nog niet de busjes :+

Dan kom ik ze wel halen 8)....
En anders maar zonder

{! JAA! HIJ DOET HET!..

Het is alleen nog maar wat gepruttel maar het begin is er !

Zoals de benelli er zo bij staat.

Nog 1 van het blok!

List things to do:
- Het gehele remgedeelte moet er nog opkomen.
- Koeling helemaal aansluiten
- Alle kabeltjes wat netter wegwerken
- Nieuwe killswitch (de mijne is al overleden)
- De bussen die gedraait zijn moeten er nog op
- Banden oppompen

En gaan afstellen natuurlijk!

Status
Not open for further replies.