This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ervaringen motoforce 50 giet

Status
Not open for further replies.

jornasr

burn rubber
heeft iemand ervaring met de motoforce 50 cc gietijzer oftewel de motoforce 50cc eco? Ik heb namelijk mn uitlaat flens van mn cilinder kapoet. en zoek een goedkope betrouwbare cilinder.
groeten ut drenthe
 
leuke cilinder voor zeer weinig geld..
verwacht er niet van dat hij jou van A naar B brengt..
 
Orgineel wel. Persoonlijk zou ik voor een iets betere gaan, zoals een DR50 oid, die zijn betrouwbaar en zelfs ietsje sneller dan orgineel.
 
ik zoek gewoon een vervangingscilinder voor mn originele cilinder. ik heb van deze cilinder ook een aluminium versie zou die beter zijn??
 
dat is gelul , een gietijzeren cilinder zal in de regel sneller slijten ,alleen is dat in de praktijk niet altijd zo , bovendien zit er wel verschil in bijv. een airsal cilinder of een std peugeut cilinder , imitatie nicasil cilinders zijn gemiddeld wel wat beter dan een gietijzer cilinder , maar het loopt gewoon niet beter en gietijzer is uiteindelijk weer betrouwbaarder.

een motoforce gietijzer 50cc eco zal gewoon net zo rijden als een std cilinder , of iets minder mischien.

ik weet wel dat de Powerone cilinder leuk kan lopen , dat zijn gewoon goeie cilinders over het algemeen die ook goed lopen voor niet al te veel.

mja , ik heb ook wel Italkit , TNT etc. cilinders op Mina AC gezet wat gewoon netjes liep en ook lang..

dus dit moet wel goed zijn , maar verwacht er behalve kwaliteit niet teveel vermogen van oid..

DR50 vind ik persoonlijk vrij waardeloos..
 
ik sluit mij echt helemaal volledig aan bij Aidix.
dr50 op mina hor ( mijn ervaring ligt bij watergekoeld) rijdt echt goed en kan echt heel erg veel verdragen.
het presteert ook zeker wat beter dan een std cilinder.
 
dan heb je je std cilinder niet goed gebruikt..

de luchtgekoeld versie op mina en piaggio vielen mij tegen , vooral die van piaggio btw , ik wil niet zeggen dat ze slecht zijn maar in verhouding tot goedkopere cilinders..

waardeloos was dan mischien ook een beetje overdreven ,maar ik hoef ze niet iig.
 
Ik zoek gewoon een vervangings cilinder voor mn standaard cilinder. mn zusje meot er strax op rijden en die heeft geen ervaring hehe. Dus om die nou op een pk beest te zetten lijkt me neit zo goed idee. Dus de motoforce zou dan wel een goed(kop)e oplossing zijn??
 
oke dank u dan word het waarschijnlijk wel een motoforce 50 giet maar heeel miss toch 70 hihi mn zusje is druk aan het oefenen geggaan hahh
 
Status
Not open for further replies.