Originally posted by ferenc
Ik ken 1 n00b en dat is een ene daniel }) kerel denk dat ie alles weet:+
Originally posted by aerox terror
zwaar aan de pillen of nie?:W 8P
Originally posted by *EmankciN*
Gast op school met beta ark:
Ik ga morgen een polini fireclutch halen!!
Ik ga nu 110 digi met ori uitlaat!!!
Ik ben vandaag 8x gepakt op de rollenbank!!!
Ik heb vandaag 2 motorwouten afgeschud!!!
Had ie een nieuwe uitlaat gekocht, ik er ff op rijden, rijdt langzamer dan me eigen scoot. Hij: Jah, de uitlaat moet nog even ingereden worden 8P
Gast uit me klas 1 dag nadat ik voor hem zijn vuurvos DD opgevoerd had (Gianelli Reverse + multivar):
"ey, hij gaat maar 20 km/u harder!! Hij gaat maar 98!"
ik: 20 km/u is best veel voor alleen andere uitlaat+vario en 98 is toch hard zat?
hij: Maar hij moet toch makkelijk 120 kunnen halen met deze onderdelen??
ik: nou, reken er maar niet op zonder snelle cilinder..
hij: hmzz :|
2 dagen later hoor ik hem tegen een andere gast praten: Jah, heb paar dagen terug mijn scooter op laten voeren, hij gaat nu 115 digitaal blablabla...8P
Originally posted by ferenc
hoezo dat??Jij heet toevallig niet daniel toch?? zowel dan bedoel ik jou niet :*
( ene met een sr urbankit }) )
Originally posted by aerox terror
Nee tuurlijk niet...(ben helemaal nergens aan!) Maar dat is wel zo'n masterlijke noob actie wat je beschreef!!!!
Originally posted by HTC-tuning
heej niet te veel zijke over leeftijd ih :| ik ben ook nog maar net 15 en nee ik zeg ook nie da ik alles weet
Originally posted by Jossi
Vanmiddag me vario op wezen halen, kom ik een buur-jongen tegen en ik laat dus trots me vario zien. Ej, das geen vario, das een koppeling sukkel haha. In ja vario zitten trekveertjes, en die kan ik niet zien nu haha! :| Uhhh ja... :|
Jongen op me school had een nieuwe Krukas gekocht... DACHT IE, want het was een achterveer 8P