This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ervaringen met de lange arm der wet

Originally posted by Dj_promo
je hebt geluk dat je dan niet in belgië woon als je daar gepakt word ben je je scoot voor max een maand kwijt
en na 3 keer in een klein blokje

dat na 3 keer klein blokje dreigen ze hier ook mee, nooit echt gehoord persoonlijk dat iemands scoot geperst werd mahja........... gewoon bezwaar maken, heb ik ook gedaan en het werkt
ow, vraagje, als je een boete kreeg voor teveel vermogen, maar deze werd dus na bezwaar nietig verklaard, telt dit dan ook mee voor teveel vermogen?!? lijkt mij niet he? maarja, als ze je willen naaien doen ze dat....................
 

ik wel maat van me is z'n aerox kwijt...(MHR team cross cilinder + krukas en nog heel veel snel spul plijte)
 
Ik zal effe mijn waslijst geven

- 1x rijden zonder helm (was testrondje op het hof)
- 3x gepakt wegens graffity
- 2x gepakt wegens geweldpleging
- 1x gepakt wegens bijdehand blijven doen tegen politie

Mja, ik heb dus wel wat ervaring met onze blauwe "vrienden" :|

Btw, ik heb 1x een taakstraf gekregen van 24uur (= 3 dagen). Moest ik straten gaan vegen in de Bijlmer...
Daarop ook nog een boete van 500,-
Voor die 2x dat ik ben gepakt wegens geweldpleging, moest ik voorkomen, maar verder geen straf gekregen, omdat ik beroofd en uitgelokt werd en diegene dus totall los had gekickt
Verder mag ik nu niks meer uithalen, want ik kreeg laatst een brief van de officier van justitie, want ik zou nog een keer moeten bestrafd worden vanwege graffity, maar ik kreeg te horen dat ik daarvoor niet vervolgd zal worden, MITS ik de komende 2 jaar niet in aanraking kom met de politie...
Ik heb me leven nu gebeterd en haal niks meer uit

Greetz
 

Boefje

Ik ben 2x aangehouden voor papieren, gewoon zomaar |( . En ik reed een keer op de Aerox van een maat van me ff snelheid testen Kwamen onze blauwe vrienden achter me rijden dus ik remmen 30 rijden, kleine straatjes en kleine wegen doorgereden bleven ze nog steeds achter me. Halve stad doorgereden met 30 toen was ik het zat heb een heel klein steegje opgezocht en ben hard weggereden naar huis. Ik was wel bang moet ik zeggen had geen papieren nix bij me
 
ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg, maar ik rijd al 1.5 jaar rond en maar 2 keer aangehouden en kreeg een waarschuwing, terwijl ik in eindhoven iedere dag een aantal kilometers rijd en vaak dwars door de binnenstad, maar op een een of andere manier ontwijk ik de dagelijkse/wekelijkse rollerbank controles lucky me!!!


*damn dat allez in 1 zin... *
 
±10 keer aangehouden. Paar achtervolgingen door politie en boswachter . Ik heb 2 boetes gehad, 1 keer boete voor rijden op fietspad en 1 keer een boete voor teveel vermogen. Bij de laatste keer kon ik mijn brommer achterlaten op het bureau, omdat er geen framenummer meer op mijn brommer stond. Terug gekregen omdat de instantie die etst niet meer bestaat . Bij navraag brommerzaak blijkt dat het frame nummer rechts staat en niet links zoals de agent beweerde.
 
Jullie zulle het niet geloven maar er stond gewoon gisteren hier in Venray (het dorp zonders rollerbanken)
Opeens een rollerbank:|

greetz
 
Keertje aangehouden voor bromfietscontrole, geintje kostte me 180 piek en vandaag aangehouden met een quad. Die agent wilde ff weten of we nou wel of geen helm op moesten want hij twijfelde. Was dus niet zo, toen zei ie: k is goed mzzl jongens!
 
uhm
6x rollenbank ofzo 3x boete
2x zonder helm (testritjes)
1x door rood licht
aardig wat achtervolginkjes door r'dam
HALT werk moeten doen wegens in elkaar beuken van auto, slechts 4 uurtjes van de geplande 8
4x benaderd door wijkeppo's die wilden m'n scooter testen, terwijl ik gewoon over straat LIEP !
2x wegens burenruzie(racistische fuckers en dewd die stoer deed omdat ik met scoot 2m over de stoep reed)
3x wegens stoned op het dak van een kerk zitten

Dit was het wel zo'n beetje
 
Eerste maal fikse boete en onderdelen kwijt met m'n oldtimer Vespa Smallframe Special (102cc )

Daarna Formula 50 in beslag genomen tegen 55km/u.. was testscooter van ScootLife.. nooit meer terug gezien..

en een van de vorige weken was ik een auto tegen ongeveer een 90km/u aan het inhalen toen er een politieauto uit de tegenovergestelde richting kwam... meteen keerden ze terug mét zwaailicht en sirenen.. staken dezelfde auto voorbij als ik eerst en toen zagen ze de motorplaat achterop.... sirene af... zwaailicht af... en dropen weer af in de andere richting...
 
En nog niet voor het jatten route beschrijvings borden???

0? 0? 0? 0? 0? 0? 0? 0? 0? 0? 0? 0? 0?
 
polisie

1x rollerbank met mijn cross-snor-fox waar nu 70 onder zit, khad toen 0.9 maar was veel meer meneer agent was dom bezig. (keb het zelf gezien)

paar achtervolgingen door auto met brommer van de zaak (pizza) gewoon simpel eruit rijden (er mankeert alles aan die brommers van ons, geen licht etc etc)

ook een ongeluk gehad paar dagen terug was aan het inhalen gaat die waus naar links wasni leuk maarja.

greetz.
 

Hehe wat een sukkels die rijkswachters of hoe ze dan ook mogen heten bij jullie.
:W