Erik. said:Goed dronken geworden we waren met een mannetje of 10 maar er kwamen er steeds meer bij, op een gegeven moment met een mannetje of 30 ofzo maja, toen wouden we toch maar ff gaan kijken @ museumplein, maar dat was kut veel te druk, dus weer naar leidseplein gegaan, weer ff doorgezopen toen terug met de trein, naar Driehuis was om half 9 het bier al op :X :L Dus toen maar naar Haarlem gegaan :W
Iig gelache en goed veel gezopen
Nu concentreren op Donderdag })
Ruben said::W Klinkt gezellig, ondanks het incidentje
Achja, zaterdagochtend vroeg kreeg ik al smsjes dat ze nog 6 nachtjes moest slapen totdat ze me weer zietHeineken said:Das altijd fijn
Mijn euhm 'lopend project' () zie ik jammer genoeg volgende week donderdag pas weer.. die meid is echt knettergek
RickH said:Achja, zaterdagochtend vroeg kreeg ik al smsjes dat ze nog 6 nachtjes moest slapen totdat ze me weer ziet
Ruben said:Zal vast door het weer komen. In Groningen geen incidenten naar mijn weten. Was erg gezellig!!! Als de zon nou ook nog eens goed scheen zoals vanmiddag, dan was het mega relaxt geweest :W
dragsterlover said:omg 5 mei is jubbega denks +ralf+
Lg Tuning said:Omg 5 mei lkkr werken denks :|:|
maar s avonds ff beunen met een civic met alles erop en eraan dus dagje komt wel weer goed
ChecAeroX said:Ik zag daar wel redelijk grote vechtpartij, voor de Drie Gezusters.
Er werden paar in boeien geslagen, maar verder relaxed sfeertje in Groningen.
Ruben said:hmm niet meegemaakt. Hoelaat was die vechtpartij ?