This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ErikN's SBO 2008 Sprinter

Bedankt mannen Keuze omdat ik met de Sonic wil rijden?

- wil weer bouwen
- en het is dus vele malen lichter als me Aerox.

vanacht even inschrijven voor de SBO, en morgen alvast iets voor de Sonic halen (radiateur met een intern resiovaar) Ook ga ik denk de afspraak met Marco verzetten. Affijn eerst me frame binnen krijgen en voorvork regelen. Aerox gaat waarschijnlijk in onderdelen weg, wat ik toch ergens echt erg vind. Maargoed.

Toedelsss

Klein Updatje

Radje gekocht voor de Sonic:

Worden nog wat beugeltjes vanaf gehaalt, en natuurlijk weer netjes opgeknapt. Radje weegt echt niks, dus dat is ook weer mooi

Ook hoop ik Dinsdag het Sonic frampje binnen te krijgen, hier gaat Donderdag de slijptol in. Ook heb ik 2 setjes (voorvork, velg, remmerij) op het oog. Dit hoop ik ook spoedig te bemachtigen.

Toedelsss

Oke geen nieuwe page, geen zin in om weer heel verhaal te typen en foto's erbij te zoeken.

Maar het rijd, me Aerox dus Sonicje had ik vrij weining zin in, dus dat doe ik op me gemakje wel keertje afmaken.

Gisteren dus naar Hengelo (XSH) afgereist om me Aerox op te halen.

Onderweg, was wel een lange rit. Maargoed:

Eenmaal bij Marco aangekomen wat gepraat etz... toen ingeladen en weer terug naar huis rijden. Eenmaal thuis gelijk wat foto's schieten:

Zo :+ De score die er uit eindelijk is uit gekomen viel zowel mij als Marco gewoon een beetje tegen, het staat nu op ongeveer 22pk SAE. Toch vrij netjes, maar ik zelf had er toch wel 1 dikke pk bij verwacht.
Nou goed, vermogen zegt niks, dus toen maar ergens achter in de wijk gereden om te zien wat het op de weg deed:

Ding is heel erg fel, loopt erg mooi Al met al snel genoeg, enkel is het wat lastig om hem niet op het achterwiel te laten komen, dus dat word nog even oefenen. Ook heb ik nog geen achterrem, vandaar dat ik niet vol uit ga op het filmpje. Maargoed, ondertussen start die niet meer :+ heb echt veelste veel gesmeerd

Tot zover, ook zal ik binnenkort een foto upen van me afgebroken subframe.

de buizen van zo`n frame zijn toch @ achterkant normaal open?
bij jou niet.... mooi detail.

(dichtgelast?

de buizen van zo`n frame zijn toch @ achterkant normaal open?
bij jou niet.... mooi detail.

(dichtgelast?

Inderdaad, normaal zijn ze open vind het zelf ook mooier als ze dicht zijn.

Filmpje zal ik wel eens ander maken + wat hogere kwali. Mischien dat iemand even kan zeggen of ik teveel heb gesmeert?

Update

Zo even een trapje omhoog!

Tijdje geleden was op de bank bij XSH me subframe akkelig afgescheurt, dus even een terror pic:

Inmiddels zit er een mooi Stage 6 subframe onder, en die doet ze werk gewoon netjes Ook is onder tussen de scooter goed afgesteld, enkel nog even op de rollers moet ik nog wat veranderen, hij draai nu max 13,900. Dus dat mag wel richting de 14,2

Dus al met al is hij klaar (op de rollen, en de achterrem na) Krijg de achterrem maar niet op druk, dus die breng ik deze week nog even naar de scooter boer hier dus meppel sta die goed aan de start. Gisteren ook nog even gevlamt, hij is erg moeilijk onder controle te houden, als die eenmal weg is gaat het lekker, enkel de start wil die alles doen wat die nou net niet moet doe, opstijgen, achterkant weg slippen etz.... Maar met wat oefenen moet dat ook weg te werken zijn

Ook is me Roost pijp gerolen voor een Yasuni C21, en die doet het gewoon heel erg lekker erop. Ook is inmiddels zowat alles geborgd:

Dit was voorlopig de laaste update (tot meppel) ik begin nu ook langszaam aan de sonic te werken.

prachtig mooie biatch man ziet er allemaal erg vers uit

maar snap niet dat je gaat oefenen voor de starts zonder achter rem :?
zoals titus en lucas al zeiden is dat wel aardig kamikaze...

Nou starts oefenen, gisteren heb ik 2-3 keer vanuit stilstand het gas open gedraaid. 1x steeg die op en stond ik ook zowat op 12 uur, andere keren gleed die aan de achterkant en begont die te zwabberen.

Kamikaze kan ik het noemen, eerder onverstandig, maar dit bepaal ik zelf he! veder ook geen gezeur erover.

Niet echt heel handig om met een sprinter te gaan oefenen zonder achterrem...zal niet de eerste zijn die achterover klapt, wat je zelf ook al een beetje aangaf.

Verder heb je een nette rox man