ErikN's SBO 2008 Sprinter

mooi project!

@ foto's, ik denk dat je sluitersnelheid te laag staat, als je dan een beetje beweegt wordt de foto 'onscherp'. Je kunt je camera beter op een statief zetten of gaan flitsen. Misschien kun je je ISO aanpassen, deze moet je dan hoger zetten. Of je kunt je diafragmawaarde lager zetten (aangegeven met een F-getal).

Jaspah: Zekker nette pijp is het, ben benuwd hoe het presteer, maar daar komen we wel op de bank achter :) Thanks :*

PuttenSR: Zo laat ik hem ook :p mischien dat ik nog keertje een Epc stuurtje probeer. :)

orange max & dimmer: Lig niet aan me Camera (als je op de foto's klik krijg je ze gewoon mooi scherp) Voor de rest thanks

Tom | #19: Bedankt man :) Wil het gelijk netjes en vers doen, dus ik probeer het ook om alles in 1 keer netjes te doen.

::Michel:: : Komt goed he:) hoop dat ik volgend jaar mee kan rijden, want volgens mij word het vrij druk. Maar dat word gewoon om middernacht inschrijven voor volgend jaar :+

Last edited:
Ziet er nu al erg goed en veelbelovend uit.
Vooral als eronder komt te hangen wat ik in gedachten heb.

In ieder geval suc6 ermee, ga hem zeker volgen.

Grtz Hans

Bedankt iedereen voor de reacties :)

Maikel: Bedankt :) een van me doelen is om het geheel netjes te krijgen, alle kabeltjes netjes weg, alles in een net coat laagje etz... :)

black-spirit: Roost pijpje is inderdaad vet, alleen vind ik hem toch wat minder staan als een C21 op me hok. Dus eens kijken hoe de prenstaties liggen tegen over een C21... Thanks voor de rest :*

Tommy.: Hoop dat het goed kom Tom :+ jij volgend jaar SBO? :W

Spasta: Eerst wou ik met een 2f4r kitje gaan rijden, toen TCR kitje en toen weer met een opgeborde speed :+ Kies nu toch geen voor de Speed T versie. Je hoor volgende week zondag van me :* En bedankt voor de reactie :)

ErwinZ: Je dacht of heb ergens gelezen dat ik me blok naar 3BR bracht? Bedankt voor de rest :)

PuttenSR: Doel: Simpel en makkelijk :+ heb dus geen zin om ingewikkelde dingen te gaan doen. Ik vind het zo ook erg vet eruit zien :) Toch bedankt voor je sugestie :)

Update, 29-08-07

Niet veel gedaan, zit op Zaterdag te wachten :+

Zaterdag dus naar Meppel, Marco neemt als het goed is het een en het ander mee waarvan ik dan weer een updatje kan doen :)

Inmiddels wel iets binnengekregen, het stuurtje stond me dus danig niet aan, vandaar dat ik maar een vooruistande clamp heb gekocht en net even gemonteerd:

P1010191.jpg

P1010190.jpg

P1010189.jpg

P1010188.jpg

Ik vind het een stuk beter uitzien + dat het denk ik de gehele scooter een stuk handelbarder maakt :) RobinSR50 gaat toch wat draaiwerk verichten voor me, dus ik ga er een mooi clampje voor ontwerpen. (clamp komt wel op deze hoogte)

Voor de rest moet er denk ik ook maar andere remleiding aangeschat worden aangezien de leidingen te lang zijn (vooral de voorste)....

Tot zover :)

(update's voortaan in de 1e post + de pagina einde)

Back