Update
Zo dat is lang geleden! Scooter stond dus even laag, in de tussentijd andere auto gekocht en getwijfeld of ik nog wel door wou gaan. Nou ga er toch maar mooi mee door :+
Zoals in de laaste post te lezen was van mij, had ik een Fournalles hoge druk pompje bestelt, die is binnen en werkt prima
Toen wat contact gehad met Hans (Spasta) en bij zijn shop het een en ander bestelt:
De std. Speed 7t en de fabrieks getunde Speed 7t
, fabrieks getunde is van mij, de std. speed is van een maatje van me. Cilinder is erg netjes (op 2 wat minder afgewerkte poortjes), Marco krijg in de cilinder nog de vrij hand om te kijken of hij nog punten zie die beter kunnen. Affijn nog een fototje(s):
Nadat de Speed (en nog wat kleine zooi) opgehald was had ik nog enkele dingen nodig. Die vandaag weer bij Hans opgehaald:
Overrange, Primiare setje, en C4 lagers. Nu is het enkel nog een achterwiel as en dan kan het gehele zooitje naar XSH. Die tunert alles en stel het gelijk af. (ja sommige vinden dit zekker stom of lomp?, ik doe het vooral omdat ik zelf de tijd er niet meer voor heb). En als laast een fototje hoe het hok sta te wachten:
Tot zover was het dit weer :+