ErikN's SBO 2008 Sprinter

ErwinZ : Bedankt man, vind het zelf ook een stuk better eruit zien zo :)

F15 EvO Racer: Ik ga naar meppel ja, moet ik Firefox frame mee sleuren in de Merkades? :D

::Michel:: :: Komt goed :) Danny rij met mij mee...nu nog aankomen in meppel :+

Viper Power: Ben in meppel ja, zonder scooter wel is waar, maar ik loop ergens rond Zaterdag ja.

F15 EvO RaceR: Komt goed op eindhoven, weet bijna zekker dat ik er dan ben :) Moet je me maar even pmen over de fox tegen die tijd :*

Goed zaterdag dus naar Meppel geweest, beetje rond gelopen en gepraat. Ik en een maatje zijn rond een uur of half 3-3 uur weer vertrokken omdat we nog 200 km terug moesten rijden. Wel nam ik wat mee uit Meppel:

P1010001.jpg

P1010002.jpg

Ook gisteren bij jr moteren een Fournales pompje bestelt, dus die zal ook een dezere dagen wel op de deurmat liggen :)

Hij gaat dicht, rox ga niet weg ofzo, wil eerst even ding een beetje veder afhebben. Dus over tijdje gooi ik hem wel weer open als er intresantere update's zijn + als hij rijd :) tot dan

Update

Zo dat is lang geleden! Scooter stond dus even laag, in de tussentijd andere auto gekocht en getwijfeld of ik nog wel door wou gaan. Nou ga er toch maar mooi mee door :+

Zoals in de laaste post te lezen was van mij, had ik een Fournalles hoge druk pompje bestelt, die is binnen en werkt prima :) Toen wat contact gehad met Hans (Spasta) en bij zijn shop het een en ander bestelt:
P1010007.jpg

P1010004.jpg

De std. Speed 7t en de fabrieks getunde Speed 7t :), fabrieks getunde is van mij, de std. speed is van een maatje van me. Cilinder is erg netjes (op 2 wat minder afgewerkte poortjes), Marco krijg in de cilinder nog de vrij hand om te kijken of hij nog punten zie die beter kunnen. Affijn nog een fototje(s):
P1010037-1.jpg

P1010038-1.jpg

P1010039-1.jpg

Nadat de Speed (en nog wat kleine zooi) opgehald was had ik nog enkele dingen nodig. Die vandaag weer bij Hans opgehaald:
P1010034.jpg

P1010035-1.jpg

Overrange, Primiare setje, en C4 lagers. Nu is het enkel nog een achterwiel as en dan kan het gehele zooitje naar XSH. Die tunert alles en stel het gelijk af. (ja sommige vinden dit zekker stom of lomp?, ik doe het vooral omdat ik zelf de tijd er niet meer voor heb). En als laast een fototje hoe het hok sta te wachten:
P1010026.jpg

Tot zover was het dit weer :+

4MX:Thanks, wil het gelijk goed en netjes aanpakken, anders is het toch een doorn in me oog.

Spasta:: Ben er zelf ook benuwd naar, enkel ga me interesse steeds minder in de scooter's zitten :X dus moet het nog maar eens x overzien hoe en wat. Maar er moet zekker wel een goede 22+ inzitten lijkt me :)

4MX:Thanks, wil het gelijk goed en netjes aanpakken, anders is het toch een doorn in me oog.

Spasta:: Ben er zelf ook benuwd naar, enkel ga me interesse steeds minder in de scooter's zitten :X dus moet het nog maar eens x overzien hoe en wat. Maar er moet zekker wel een goede 22+ inzitten lijkt me :)

Snel op dat ding gaan rijden.
dna zal de zin wel terug zijn.

En zoniet laat je hem gewoon een tijd staan.
Heb ik ook al aantal keer gedaan (net zoals iedereen denk ik).

Snel op dat ding gaan rijden.
dna zal de zin wel terug zijn.

En zoniet laat je hem gewoon een tijd staan.
Heb ik ook al aantal keer gedaan (net zoals iedereen denk ik).

Njah komt wel goed :) Loop zometeen me beun kamertje weer in, dan is de zin al weer terug :p

PuttenSR: Bedankt, njah 22 pk moet er wel inzitten lijkt me ja :) Ding hou ik ook gewoon.

hkbisde: Ook bedankt. Komt zekker wel goed

Maarten: Alles lekker clean ja, mischien nog S6 subframe aanschaffen, want dit subframe wat ik nu heb is het toch niet denk ik :) toch bedankt voor je reactie :)

[RSC] Wesley: Bedankt, klauw kijk ik nog wel (denk het niet) mischien dat de schijfremmen nog weg gaan en die plaatsmaken voor, voor een 250mm schijfje van malossi, en achter een whoop disk.

Ronnie_Ronald: zit inderdaad al een S6 klauw op, de 2 zuiger klauw. Ook erg net dingetje! Thanks voor je reactie, daar doe je het toch ook mede voor :)

Back